پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آخرین آمار حضور زایران ایرانی در شهر پیامبر(ص)/ پرواز پایانی حجاج ایرانی از فرودگاه مدینه منوره

آخرین آمار حضور زایران ایرانی در شهر پیامبر(ص)/ پرواز پایانی حجاج ایرانی از فرودگاه مدینه منوره
رییس ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه خدمات اجرایی تا حضور آخرین زایر ایرانی در شهر پیامبر (ص) ارایه می شود گفت: در حال حاضر ۲۷ کاروان در مدینه منوره حضور دارند که طی دو روز آینده به کشور باز می گردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ محمد آزاد درباره آخرین آمار حضور و همچنین خروج زایران ایرانی در شهر مدینه گفت: از روز بیست وسوم تیرماه که تاریخ پروازهای بازگشت حجاج ایرانی به کشور بوده است تا پایان وقت روز چهارشنبه پنجم تیرماه ۱۴ هزار و ۳۶۶ زایر به کشور بازگشته اند.
وی افزود : این تعداد زایر در قالب ۵۷ پرواز وارد ایران اسلامی شده اند و طی دو روز آینده نیز پروازهای بازگشت ادامه دارد.
رییس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: در حال حاضر ۲هزار و ۹۰۹ زایر در قالب ۲۷کاروان در مدینه هستند که نهایتا تا آخر وقت روز هفتم مرداد ماه پروازهای نهایی این عزیزان نیز به ایران انجام می گیرد و عملا عملیات حج پایان می پذیرد.
وی افزود: جمعا تاکنون ۱۴۲ پرواز از فرودگاههای مدینه منوره و جده انجام گرفته است که سهم فرودگاه جده بیشتر بوده است و تمامی زایران ایرانی از طریق ناوگان هوایی کشورمان به میهن اسلامی بازگشته اند و بحمدالله مشکل خاصی وجود نداشته است.
آزاد اظهار کرد: خدمات‌رسانی کامل به زایران ایرانی تا آخرین لحظه حضور آنها در سرزمین وحی انجام می پذیرد و امیدواریم عزیزان دعاگوی خادمان خود باشند و از خدمات رضایت کامل را کسب نمایند
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.