پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

وداع جانسوز آخرین کاروان زایران و خادمان با سرزمین وحی

وداع جانسوز آخرین کاروان زایران و خادمان با سرزمین وحی
رییس دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عربستان گفت: مدینه منوره هم همانند مکه مکرمه امشب خالی از زایران و خادمان شد و نیروهای ستاد مدینه منوره هم با شهر پیامبر (ص) و بقیع وداع کردند و با اشک و آه شهر مدینه النبی(ص) را ترک کردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ ناصر حویزاوی‌ اظهار کرد: عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ با استعانت و توکل از درگاه ایزد منان و توسل به رسول الله بیست و دوم خرداد ماه آغاز شد و شامگاه هفتم مرداد ماه مصادف با شب اول محرم الحرام پایان یافت و خادمانی که روز نخست با نگاه به گنبد خضرای پیامبر (ص) با قوت کار خود را آغاز کرده بودند با اشک با شهر پیامبر (ص) و بقیع وداع کردند تا به امید دیداری دوباره و خدمت رسانی به دیگر حاجیان کشورمان .
وی افزود: شامگاه جمعه هفتم مرداد ماه مصادف با شب اول ماه محرم آخرین گروه زایران و خادمان حجاج و نیروهای ستادی که طی مدت حج تمتع به خدمت رسانی حجاج پرداخته بودند با آخرین پرواز عازم میهن اسلامی شدند و وداعی جانسوز با مدینه النبی(ص) داشتند.
حویزاوی اظهار کرد: خادمان ستاد در آخرین دیدار خود با پیامبر (ص) دست در دست یکدیگر اشک ریختند و با سرزمین پیامبر و دخت نبی اکرم(ص) و فرزندانش وداع کردند و عهد بستند که خادمی خود را تا آخرین نفس ادامه دهند .
وی افزود: و حال این عاشقان و خادمان مهیای خدمتی دیگر آن هم برای زایران حضرت اباعبدالله (ع) در اربعین حسینی می شوند.و این خدمت پایانی ندارد چه برای حاجیان سرزمین وحی و چه برای زایران و عاشقان اربعین حسینی باشد.
حویزاوی تصریح کرد: امشب آخرین پرواز حاجیان و خادمان حج (عوامل ستاد ) از فرودگاه مدینه منوره به آسمان برخاست و گرداگرد شهر پیامبر (ص) چرخید تا عاشقان وداع آخر را انجام دهند تا دیداری دوباره مقدر گردد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.