پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار دست اندرکاران امور عتبات سازمان حج وزیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا/تاکید بر خدمت رسانی مناسب به زایران اربعین حسینی

دیدار دست اندرکاران امور عتبات سازمان حج وزیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا/تاکید بر خدمت رسانی مناسب به زایران اربعین حسینی
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج وزیارت ،مدیرکل نظارت عتبات عالیات و رییس دفتر نمایندگی سازمان در عراق با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا دیدار و در خصوص سفر زایران ایرانی در ایام اربعین حسینی گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی ، حمید رضا محمدی و حسین نیک روش امروز چهارشنبه نوزدهم مرداد ماه با مجتبی کریمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا دیدار کردند .
معاون امور عتبات در این دیدار با تشریح وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین حسینی گفت: سازمان حج وزیارت یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین حسینی می باشد که وظیفه ثبت نام و اعزام ، نظارت بر امور بیمه زایران اربعین و همچنین راهنمایی زایران و امداد گمشدگان را برعهده دارد .
وی افزود : در حال حاضر پیش ثبت نام زایران اربعین حسینی در حال انجام است و متقاضیان با مراجعه به سامانه سماح اقدام به ثبت درخواست خود می نمایند و طی چند روز آینده مرحله نام نویسی قطعی نیز آغاز خواهد شد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج وزیارت تصریح کرد: امسال برنامه ریزی مدون و دقیقی برای ثبت نام و اعزام زایران اربعین حسینی انجام گرفته و با توجه به مشخص شدن زمان عزیمت و مرز خروجی زایران نظم و انضباط دقیقی برای تردد عزیزان وجود دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه دست اندرکاران و همچنین مساعدت کشور میزبان شاهد اعزام پرشور زایران ایرانی در ایام اربعین حسینی باشیم .
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج وزیارت همچنین گزارش کاملی در خصوص اعزام های زایران ایرانی به عتبات عالیات ارایه کرد و همچنین به آسیب های فعالیت گروههای غیر مجاز در اعزام متقاضیان زیارت به عتبات اشاره کرد .

مجتبی کریمی شصتی نیز در این دیدار بر تسهیل امور خدمت‌رسانی به زوار ایرانی عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: اعزام زایران از طریق سازمان حج وزیارت و کاروان های مجاز ، موجب کاهش آسیب ها در این حوزه می شود.
وی همچنین بر خدمت رسانی مناسب به زایران پرشمار اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: ما نیز بر اساس برنامه ریزی ها تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی مناسب انجام می دهیم .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.