پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ضرورت طبخ و توزیع غذای زایران عتبات در آشپزخانه های متمرکز/ افزایش رضایتمندی زایران بدلیل طبخ غذای مناسب

ضرورت طبخ و توزیع غذای زایران عتبات در آشپزخانه های متمرکز/ افزایش رضایتمندی زایران بدلیل طبخ غذای مناسب
آشپزخانه های متمرکز طبخ و توزیع غذای زایران عتبات عالیات که غذای مطلوب و بهداشتی را در اختیار زوار قرار می دهند طی دهه اول محرم بیش از ۱۲۵ هزار پرس غذا طبخ و توزیع کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛آشپزخانه های الغدیر نجف ،ابوتراب کربلا و امام رضا کاظمین از اول محرم تا روز یازدهم محرم ۱۲۵ هزار وعده غذا طبخ و توزیع کردند.
تعداد ۳۰نفر آشپز مورد تایید و باسوابق درخشان خدمتگزاری در آشپزخانه های متمرکز عراق به طبخ و توزیع غذای زایران مبادرت می کنند.
آشپزخانه های متمرکز که با امکانات متناسب طبخ و توزیع راه اندازی شده می توانند روزانه کار طبخ و توزیع غذا برای هزاران زایر ایرانی را انجام دهند و غذایی مطبوع و مطلوب را در اختیار زوار قرار دهد.
این آشپزخانه ها که با روند کاملا بهداشتی راه اندازی شده است از آسیب های ناشی از غذای بی کیفیت می کاهد و موجب افزایش رضایتمندی در زایران می شود.
دست اندارکاران عتبات عالیات که به عراق سفر کرده اند امروز از روند طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی در این آشپزخانه ها بازدید کردند و بر ضرورت وجود چنین آشپزخانه هایی برای طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی تاکید کردند و از روند طبخ و توزیع غذا بازدید نمودند.
گفتنی است که دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت نیز بر روند خدمت رسانی در آشپزخانه های متمرکز نظارت کامل را داشته و طی بازه زمانی اخیر این خدمت رسانی به زایران ارتقا یافته و تا حدود زیادی در میزان رضایت اضافه کرده است .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.