پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار معاون عتبات سازمان حج وزیارت با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق / تاکید بر خدمت رسانی مناسب به زایران

دیدار معاون عتبات سازمان حج وزیارت با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق / تاکید بر خدمت رسانی مناسب به زایران
معاون امور عتبات سازمان حج وزیارت ، مدیرکل نظارت عتبات سازمان، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و جمعی از دست اندرکاران عتبات با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات سازمان حج وزیارت، حمید رضا محمدی مدیرکل نظارت عتبات، حسین نیک روش مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و جمعی از دست اندرکاران عتبات با حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق دیدار و گفتگو کردند .
حجت الاسلام رحمانی در این دیدار پیرامون آمار پیش ثبت نام در سامانه سماح ،اعزامهای اربعین و موضوع بیمه زایران توضیحاتی را ارایه داد.
وی همچنین با بیان اینکه سازمان حج وزیارت به دنبال خدمت رسانی مطلوب به زایران می باشد از راه اندازی کاروان ها ارزان قیمت خبر داد و گفت: بحمدالله و با تلاش دست اندرکاران کاروانهای ارزان قیمت توسط سازمان ایجاد شده است تا تمامی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از این سفر معنوی بهره مند شوند
حجت السلام والمسلمین حسینی نیز ضمن خداقوت به دست اندرکاران ، توصیه های را برای خدمت رسانی هر چه مطلوب تر به زایران بیان کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.