پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس سازمان حج و زیارت و مدیران عامل بانک های ملی و رفاه؛ رایزنی طرفین برای تسهیل خدمت رسانی به زایران عتبات عالیات

دیدار رییس سازمان حج و زیارت و مدیران عامل بانک های ملی و رفاه؛ رایزنی طرفین برای تسهیل خدمت رسانی به زایران عتبات عالیات
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با مدیران عامل بانک های ملی و رفاه کارگران بر خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران عتبات عالیات و تسهیل شرایط برای اعزام بیشتر متقاضیان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی امروز با محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی و اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران دیدار و در خصوص خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زایران عتبات عالیات گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه که مدیران عامل بانک های ملی و رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانک ها به همراه معاون توسعه سازمان حج وزیارت حضور‌ داشتند ، رییس سازمان حج وزیارت بر فراهم شدن شرایط زیارت آسان و ارزان برای زایران عتبات عالیات تاکید کرد.
حسینی تصریح کرد: سازمان حج وزیارت تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به زایران اعتاب مقدسه انجام می دهد و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: در حال حاضر به غیر از اعزام های هوایی، اعزام های زمینی نیز از چندی قبل و با توجه به رایزنی های صورت گرفته با کشور میزبان راه اندازی شده که امیدواریم تمامی متقاضیان بتوانند به این سفر زیارتی مشرف شوند.
دراین دیدار صمیمانه موضوع ارایه «زایر کارت »به زایران عتبات عالیات و حج به جهت امنیت بیشتر وجوه نقد زائرین مطرح گردید که قرار شد؛ مدیران عامل بانک ها با بررسی زیرساخت های لازم ، چگونگی انجام این مهم را با همکاری سازمان حج وزیارت اعلام نمایند.
همچنین نحوه چگونگی ارایه تسهیلات به متقاضیان زیارت عتبات عالیات موضوع دیگری بود که در این جلسات با مدیران عامل بانک های ملی و رفاه مطرح گردید که مقرر شد؛ مدیران بانکی به بررسی این موضوع پرداخته و شرایط آن را در صورت نهایی شدن و موافقت ، اعلام کنند.
رییس سازمان حج وزیارت و مدیران عامل بانک های ملی و رفاه در این نشست های صمیمانه بر خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار بویژه در امر تسهیل گری سفر برای متقاضیان عتبات تاکید کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.