پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تکذیبیه روابط عمومی سازمان حج وزیارت نسبت به دروغ پردازی یک پایگاه خبری/ عزت، کرامت ،امنیت و سلامت زایران ایرانی مهمترین راهبردهای سازمان حج ‌وزیارت است

تکذیبیه روابط عمومی سازمان حج وزیارت نسبت به دروغ پردازی یک پایگاه خبری/ عزت، کرامت ،امنیت و سلامت زایران ایرانی مهمترین راهبردهای سازمان حج ‌وزیارت است
روابط عمومی سازمان حج وزیارت خبر بی پایه و اساس پایگاه خبری صراط نیوز با تیتر «تعرض به یک زایر ایرانی در فرودگاه نجف » را تکذیب کرد و آن را مستوجب پیگرد قانونی برای اعاده حیثیت زوار ایرانی دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ پایگاه خبری صراط نیوز طی روزهای گذشته خبری بی پایه و اساس را مبنی بر اینکه یکی از مأموران فرودگاه نجف در زمان صف تحویل بار مسافران و بازرسی موجب آزار و اذیت یک زایر خانم شده و با فرد معترض از سوی پلیس فرودگاه برخورد شده را منتشر کرد.
روابط عمومی سازمان حج وزیارت ضمن تکذیب این مطلب وهن آمیز و بی اساس، آن را توهین بارز به زوار ایرانی دانست و تاکید کرد: مهمترین راهبرد سازمان حج وزیارت *حفظ عزت ، کرامت ، امنیت و سلامت زایران ایرانی* است و سازمان حج وزیارت نیز دراین راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند .
روابط‌عمومی سازمان حج وزیارت اعلام کرد: متاسفانه برخی رسانه های زرد و بدون دانش اخباری را در سطح جامعه و فضای مجازی منتشر می نمایند که موجب تشویش اذهان عمومی و تکدر خاطر مردم عزیز کشورمان و همچنین زحمت کشان در کشورهای مقصد و مبدا می شود لذا برخورد حقوقی و قانونی با نشر دهندگان این کذب نامه ها را وظیفه خود می دانیم و برای اعاده حیثیت همه زوار برخورد حقوقی و قاطعی با نشر دهندگان انجام می دهیم.
روابط عمومی سازمان تاکید کرد: متاسفانه در این خبر موهن و کذب هیچ اشاره ای به کاروان، تاریخ، شماره پرواز و سایر جزییات نشده و این درحالی است که هیچ اعلام شکایتی هم از سوی زوار ایرانی در کنسولگری یا سایر بخشهای مرتبط با سازمان حج وزیارت ثبت نشده و گزارشی در این زمینه وجود ندارد .
لذا با نشر دهندگان که در زمان اوج گیری حضور زایران در اعتاب مقدسه و بویژه اربعین حسینی(ع) بدنبال دروغ پردازی و تشویش ذهن عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند برخورد قاطع و قانونی صورت می پذیرد.
خوشبختانه سفر زایران ایرانی به کشورهای زیارتی در حال حاضر در کمال آرامش و امنیت و عزت و کرامت صورت می گیرد و سازمان حج وزیارت خود را خادم واقعی زایران می داند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.