پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین/(۴)

بازدید رییس ستاد اربعین سازمان و دست اندرکاران حج و زیارت از آشپزخانه های الغدیر نجف و ابوتراب کربلا

بازدید رییس ستاد اربعین سازمان و دست اندرکاران حج و زیارت از آشپزخانه های الغدیر نجف و ابوتراب کربلا
تنی چند دست اندرکاران حج وزیارت که در آستانه اربعین حسینی(ع) به منظور آمادگی لازم برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران ، به مناطق مرزی و عتبات عالیات سفر کرده اند از آشپزخانه های الغدیر نجف و ابوتراب کربلا بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ مشاور رییس سازمان حج وزیارت و رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت، معاون امور عتبات سازمان حج وزیارت ،مشاور عالی رییس سازمان در امور عتبات، مدیرکل ارزشیابی و بازرسی سازمان حج وزیارت ، مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق و جمعی از دست اندرکاران که در آستانه اربعین حسینی(ع)، طی روزهای گذشته به مناطق مرزی و کشور عراق سفر کرده اند ، از آشپزخانه های پخت متمرکز غذای زایران ایرانی در نجف و کربلا بازدید کردند.
دست اندرکاران در بازدید از آشپزخانه های الغدیر نجف و ابوتراب کربلا ضمن بازدید از نحوه طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی توصیه های لازم را در خصوص بهبود روند خدمت رسانی ارایه کردند.
دست اندرکاران همچنین ظرفیت لازم در آشپزخانه های ذکر شده برای طبخ و توزیع غذای زایران در ایام اربعین حسینی را مورد بررسی قرار دادند.
همچنین دست اندرکاران از خدمات صورت گرفته برای تغذیه مناسب زایران که همراه با بهداشت و براساس دستورالعمل های سازمان حج وزیارت می باشند تقدیر کردند.
گفتنی است در حال حاضر ۱۲هزار پرس غذا در دو وعده ناهار و شام توسط تیم های مجری آشپزی برای زایرین عزیز ایرانی بصورت کاملا بهداشتی طبخ و توزیع می گردد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.