پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۵)

ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در نجف تشکیل می شود/ رایزنی با شرکت پست برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران

ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در نجف تشکیل می شود/ رایزنی با شرکت پست برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، معاون عتبات سازمان، مشاور عالی رییس سازمان در عراق ، مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق، مدیرکل بازرسی و ارزشیابی سازمان و جمعی از دست اندرکاران که در عراق به سر می برند در خصوص ستاد اربعین سازمان در نجف رایزنی کردند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ جمعی از دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که در آستانه اربعین حسینی(ع)، طی روزهای گذشته به مناطق مرزی و کشور عراق سفر کرده اند ، بعد از بازدید آشپزخانه های پخت متمرکز غذای زایران ایرانی در نجف و کربلا، از برخی هتل های طرف قرارداد با سازمان حج وزیارت بازدید کرده و نحوه خدمات رسانی به زوار را مورد بررسی قرار دادند.
رییس ستاد اربعین سازمان و دست اندرکاران در این سفر، تشکیل ستاد اربعین سازمان در نجف را مورد بررسی و تبیین قرار دارند و شرایط لازم برای تشکیل و عملکرد این ستاد را بررسی کردند؛ این ستاد قرار است بعد از راه اندازی خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران را در قالب برنامه های تدوین شده برای کمیته ثبت نام و اعزام انجام دهد.
سازمان حج وزیارت مسولیت کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین برعهده دارد و در این زمینه اقداماتی همانند؛ ثبت نام و اعزام زایران در سامانه سماح، نظارت بر بیمه زایران و همچنین امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیای کشف شده زایران را عهده دار است.
همچنین ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که طی روزهای گذشته تشکیل شده در قالب اقدامات تعریف شده به خدمت رسانی و تسهیل امور زایران اربعین حسینی امسال می پردازد .
در همین رابطه اعضای ستاد و دست اندرکاران سازمان که در حال حاضر در عراق به سر می برند با مسئولان شرکت پست در خصوص انتقال اشیا کشف شده زایران به کشور، جلسه ای را برگزار می نمایند تا خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار اربعین حسینی انجام گیرد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.