پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۶)

تازه ترین برنامه ریزی های برای خدمات بیمه ای به زوار اربعین

تازه ترین برنامه ریزی های برای خدمات بیمه ای به زوار اربعین
رییس و تنی چند از دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران اربعین ، جلسه ای را با نماینده بیمه زایران اربعین در عراق برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، معاون عتبات سازمان و جمعی از دست اندرکاران در خصوص بیمه زایران اربعین در عراق رایزنی کردند.
سازمان حج وزیارت مسولیت کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین برعهده دارد و در این زمینه اقداماتی همانند؛ ثبت نام و اعزام زایران در سامانه سماح، نظارت بر بیمه زایران و همچنین امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیای کشف شده زایران را عهده دار است.
همچنین ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که طی روزهای گذشته تشکیل شده در قالب اقدامات تعریف شده به خدمت رسانی و تسهیل امور زایران اربعین حسینی امسال می پردازد.
در‌ همین زمینه رییس و اعضای ستاد امروز با نماینده بیمه سامان بعنوان متولی بیمه زوار اربعین در عراق جلسه ای را برگزار کردند.
در این جلسه بر ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به زایرین تاکید گردید و قرار شد بیمه مربوطه با همکاری سازمان حج و زیارت بیش از ۲۰پایگاه در داخل عراق از ورودی مرزها و تمامی شهرهای زیارتی ایجاد نماید؛ همچنین بیش از ۵۰ آمبولانس نیز تهیه و در داخل عراق درصورت نیاز آماده ارایه خدمت باشند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.