پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیرعاشقان اربعین(8)

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از اداره کل فناوری اطلاعات سازمان؛ تاکید برخدمت رسانی مطلوب و آسان به زائران

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از اداره کل فناوری اطلاعات سازمان؛ تاکید برخدمت رسانی مطلوب و آسان به زائران
رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از اداره کل دفتر طرح ، برنامه ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بر خدمت رسانی مطلوب و آسان و در دسترس به زائران اعتاب مقدسه، حج و به ویژه زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی در بازدید از اداره کل دفتر طرح ، برنامه ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان و خدمات مدنظر برای زائران اربعین حسینی گفت: راه اندازی شبکه اجتماعی زیارت و سامانه زیارت که از سوی نیروهای بومی طراحی و اجرا شده می تواند خدمات مناسبی را به زائران در زمان سفرهای زیارتی ارایه دهد بنابراین ضرورت دارد تا این سامانه ها به صورت جذاب و در دسترس در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
وی بر خدمت رسانی مطلوب، آسان و در دسترس تاکید کرد و گفت: زائران اربعین حسینی از تمام اقشار و گروههای سنی هستند که مخاطبان آن بویژه جوانان می باشند بدین جهت ضروریست که به جذابیت و جذب مخاطبان در سامانه های طراحی شده توجه ویژه ای شود.
رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این اداره کل بر سرعت بخشی در آماده سازی و نهایی شدن سامانه زیارت(بخش اربعین) در روزهای آتی تاکید کرد.
مهران فرشید مدیر کل دفتر طرح ، برنامه ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت نیز توضیحات کاملی را در خصوص شبکه اجتماعی زیارت و همچنین سامانه زیارت بیان کرد و هدف از راه اندازی این سامانه ها را حفظ اطلاعات و همچنین بی نیازی به شبکه های اجتماعی بیگانه و در اختیار بودن سامانه ای که در کشورهای میزبان سفرهای زیارتی قطع نشود، دانست.
وی توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته و به ویژه سامانه زیارت در ایام اربعین حسینی ارایه کرد.
گفتنی است که در سامانه زیارت برای اربعین حسینی بخش هایی همانند؛ ثبت اماکن خدماتی، مرزهای خروجی، اماکن زیارتی، ارسال پیام رایگان، همراهان، دفترچه خاطرات، انتقادات و پیبشنهادات و شکایات، سایت ها و اطلاعیه ها ، قسمت گمشدگان و جاافتادگان، لایو لوکیشن و .... وجود دارد که می تواند مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد و اطلاع رسانی در این رابطه نیز طی روزهای آتی انجام خواهد گرفت.
رییس سازمان حج و زیارت در این دیدار صمیمانه توصیه هایی را به دست اندرکاران ارایه کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت، معاون توسعه و منابع انسانی سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی از این اداره کل بازدید کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.