پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج وزیارت :

آزادگان ذخایری گرانبها هستند/مقاومت آزادگان ، آنها را به الگویی بی بدیل تبدیل کرد

آزادگان ذخایری گرانبها هستند/مقاومت آزادگان ، آنها را به الگویی بی بدیل تبدیل کرد
رییس سازمان حج و زیارت با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز کشورمان گفت: کسانی به درجه آزادگان نایل آمدند که در برابر سختی ها شانه خالی نکردند و در مقابل طعنه ها و آسیب های دشمن سرفرود نیاوردند و با مقاومت و ایثارخویش زبانزد و الگو شده اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکترسید صادق حسینی امروز در نشست صمیمانه با آزادگان سرافراز شاغل درسازمان حج و زیارت که باحضورحجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهسورای مسئول امور ایثارگران سازمان و جمعی از آزادگان برگزار شد ، یاد و خاطره دلاورمردی های تمامی ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان سالهای دفاع مقدس را گرامی دانست.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آزادگان یک ذخیره گرانبها محسوب می شوند، گفت: آزادگان از جایگاه رفیع و والایی برخوردار هستند و ما نیز قدردان زحمات و پایمردی های آنها هستیم.
حسینی تصریح کرد: در حقیقت فسادناپذیری، مقاوم و ارزشمند بودن از صفات مربوط به ذخیره بودن محسوب می شود و آزادگان ذخایری گرانبها محسوب می شوند که تمامی صفات مناسب و زیبا را دارا هستند؛ خداوند در بین رزمندگان افرادی را برگزید که احساس می شد از این امتحان سخت، سربلند بیرون می آیند.
وی افزود: کسانی به درجه آزادگان نایل آمدند که در برابر سختی ها شانه خالی نکردند و در مقابل طعنه ها و آسیب های دشمن سرخم نکردند و با مقاومت و ایثارخویش زبانزد و الگو شده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نیروهای آزاده طی سالهای بعد ازاسارت در هر جایگاه اداری و شغلی که مشغول شده اند منشا خبر و برکات بوده و هستند گفت: اینها ذخایری می باشند که توانسته اند در هر جایگاهی تاثیرگذار باشند.
وی افزود: آزادگان از آن آزمایش الهی سربلند بیرون آمدند و تبدیل به عناصر قابل اعتماد نظام شدند؛ اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اعم از دیپلماتیک ، نظامی و ... محکم می ایستد و بر مواضع خود ایستادگی می نماید به پشتوانه خون شهدا و نسل آزادگان و ایثارگران است که بی شک اگرچنین عقبه و افتخارهایی وجود نداشت ، هیچ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نیزپدید نمی آمد.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه قدرت استقامت را خداوند به آزادگان اعطا فرمود ، از ایثارگری ها و دلاورمردی های این عزیزان در سالهای دفاع مقدس و پس ازآن قدردانی کرد.
پیش از رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین نواب نیز به ایراد سخنرانی در خصوص آزادگان و پایمردی های آنها پراخت.
حجت الاسلام و المسلمین شهسواری که از آزادگان سازمان حج و زیارت محسوب می شود نیز درابتدای این نشست یاد و خاطره همه آزادگان سالهای دفاع مقدس و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را گرامی دانست و گفت: آزادگان ذخایر این نظام و انقلاب هستند و طی این سالها در حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب به لحاظ معنوی تلاش کرده اند.
وی افزود: اکثر آزادگان ما از رزمندگانی بودند که در جوانی به دفاع از میهن اسلامی خود پرداخته بودند و میانگین سنی بالایی نداشتند اما در همان سن پایین موفق بوده و با عنایت الهی حفظ شدند تا منشا خیر و برکت برای کشور باشند.
وی تصریح کرد: آزادگان در هر دستگاه یا سازمانی که وارد شده اند منشا خیر وبرکات بوده اند و درسازمان حج و زیارت نیز این آزادگان درخدمت رسانی به زوارو حاجیان موفق عمل کرده اند.
در پایان از خدمات شایسته آزادگان شاغل در سازمان حج وزیارت قدردانی به عمل آمد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.