پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۱۱)

دومین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد /تاکید بر خدمت‌رسانی جهادی و خاضعانه به زوار

دومین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد /تاکید بر خدمت‌رسانی جهادی و خاضعانه به زوار
دومین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی سازمان با حضور رییس ستاد،دبیر ستاد،جمعی از اعضای ستاد و نماینده بیمه مربوط به زایران اربعین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج زیارت ؛ دومین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز‌ یکشنبه با حضور رییس ستاد اربعین حسینی سازمان ، دبیر ستاد اربعین حسینی سازمان و اعضای ستاد در سازمان حج وزیارت برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام رحمانی معاون امور عتبات و دبیر ستاد اربعین سازمان گزارشی را در خصوص سفر روزهای اخیر رییس ستاد اربعین سازمان و جمعی از دست اندرکاران به مناطق مرزی مهران و خسروی و کشور عراق بیان کرد.
وی تاکید کرد : دراین سفر موضوعات مرتبط با بیمه ، امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیا کشف شده و اعزام زایران را پیگیری کردیم.
معاون امور عتبات سازمان تصریح کرد: تعدادچهار موکب نیز در این ایام راه اندازی خواهد شد و تمامی اقدامات لازم به جهت تسهیل امور زایران را مدنظر قرار داده ایم.
رییس ستاد اربعین سازمان نیز ضمن استماع گزارش ها، راهبردها و ایده های اعضای ستاد اربعین سازمان بر خدمت رسانی مطلوب، خاضعانه و جهادی به زایران اربعین تاکید کرد و گفت: خدمت برای زایران امام حسین(ع)از جمله باقیات و صالحات اعمال ما خواهد بود و در این راستا تمامی تلاش و مساعدت خود را برای خدمت رسانی بی منت و کامل انجام می دهیم.
در این جلسه مقدمات فعالیت های مربوط به ستاد اربعین سازمان حج وزیارت بررسی شد و مسوول کمیته راهنمایی و امداد زایران نیز توضیحاتی را در خصوص نحوه خدمات رسانی به زوار بیان کرد و در ادامه پیش فرض جانمایی گروه امدادی در مرز ها و مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا ونیز ساعات حضور در شیفت های امدادی مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
تعیین مسئولین ستادهای کربلا، نجف ، کاظمین و سامرا و شرح وظایف ایشان و هماهنگی کمیته امداد وراهنمایی زایران با ستادهای چهارگانه در عراق از دیگر موضوعات جلسه بود که با جمع بندی ایده و پیشنهادات اعضا مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.
رییس ستاد اربعین سازمان در ادامه ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت حج و زیارت استان ها بر آمادگی هرچه بهتر و بیشتر به زوار اربعین حسینی در کنار سایر دستگاهها و نیروهای مردمی تاکید کرد.
همچنین نماینده بیمه ایران با ارائه گزارشی ظرفیت های پیش بینی شده برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران را در کنار ستاد اربعین سازمان بیان کرد.
سازمان حج وزیارت مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام زایران اربعین حسینی را در ذیل ستاد مرکزی اربعین حسینی برعهده دارد و در این خصوص اقدامات مرتبط با ثبت نام زایران و اعزام، نظارت بر بیمه زایران و امدادو راهنمایی گمشدگان و اشیا کشف شده را انجام می دهد.
گفتنی است ستاد اربعین سازمان حج وزیارت نیز هفته گذشته به جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی تشکیل شده است.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.