پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت

با آمادگی کامل به استقبال اجرای عملیات عظیم حج می رویم

با آمادگی کامل به استقبال اجرای عملیات عظیم حج می رویم

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با آمادگی کامل به استقبال اجرای عملیات عظیم حج می رویم.

به گزارش "حج نیوز" در آستانه تشرف حجاج بیت الله الحرام اولین نشست شورای معاونان و مدیران ستادی سازمان حج و زیارت روز شنبه 9 شهریور 92 به ریاست مهندس سعید اوحدی تشکیل شد.

ابتدا غلامرضا رضایی معاون حج، عمره و عتبات از آمادگی کامل همه مجموعه‌های اجرایی سازمان حج و زیارت جهت ورود به عملیات حج 92 براساس جدول زمان‌بندی خبر داد.
در ادامه این جلسه مهندس اوحدی با تبریک هفته دولت از همکاران خود خواست هیچ دغدغه‌ای جز خدمت به زائر و حفظ شأن، کرامت و عزت او را در فکر ، قلب و عمل خود راه ندهند.
وی حج را از شئون ولایت و حاکمیت خواند و تأکید کرد: سازمان حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه دوشادوش یکدیگر در اندیشه ارائه خدمت صادقانه به زائران هستند و باید قدردان این فخر و سعادت باشند که توفیق خدمت به بهترین خلایق را یافته‌اند و بخوبی درک می‌کنند که نوع رفتار و اخلاق در قبال مردم در آخرت شفیع و دستگیر انسان خواهد شد.
اوحدی اظهار داشت: آنچه به من روحیه و جرأت داد که وارد جمع همکاران و عرصه مدیریت این سازمان بشوم این بود که پتانسیل بدنه حج اعم از کارشناسان و کارگزاران زیارتی را می‌شناسم و یقین دارم که عزیزان با نیت پاک برای رضای خداوند تلاش می‌کنند.
وی یادآور شد که قطعاً نیروهای اجرایی حج باید از قوی ترین و کیفی ترین نیروها برگزیده شوند چرا که صحنه حج، جای آزمون و خطا نیست و باید افراد ورزیده ، کارآزموده و مسلط بکار گرفته شوند.
در این جلسه مدیرکل امورمالی سازمان حج نیز در مورد تأمین ارز عملیات حج تمتع اطمینان داد.
همچنین مدیرکل عتبات سازمان حج وضعیت ثبت نام و اعزام در ایام عرفه را تشریح نمود و مدیرعامل شمسا نیز خدمات آن شرکت در زمینه رسیدگی به امور زائران عتبات عراق در چارچوب برنامه‌های سازمان را ذکر کرد.
در پایان مهندس اوحدی از برنامه‌ریزان عمره آینده خواست با توجه به تراکم جمعیت زیادی که متأسفانه خواه نا خواه در نوبت قرار دارند و امکان اجابت اعزام آنان در زمان کوتاه‌تر، از فرصت عدم حضور انبوه مصری‌ها بدلیل مسائل داخلی و بین المللی در بازار عربستان استفاده کنند تا جمعیت هموطنان بیشتری را به عمره اعزام نماییم./

روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.