پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /۱۴

تعداد ثبت نام کنندگان اربعین در آستانه ۲میلیون نفری شدن/متقاضیان زودتر نام نویسی کنند

تعداد ثبت نام کنندگان اربعین در آستانه ۲میلیون نفری شدن/متقاضیان زودتر نام نویسی کنند
مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج وزیارت از ثبت نام حدود ۲میلیون نفر از متقاضیان سفر اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت: تاکنون حدود ۸۰۰ هزار نفر از افرادی که در پیش ثبت نام شرکت کرده اند، نام نویسی خود را در سامانه قطعی کرده اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ حمید رضا محمدی با اعلام این مطلب گفت : به تمامی متقاضیانی که در پیش ثبت نام شرکت کرده اند،توصیه می شود که حتما تا پیش از سفر نام نویسی قطعی را انجام دهند.
وی افزود: متقاضیان می توانند با ورود به سامانه و بخش پیگیری و ویرایش ،. بعد از واریز مبلغ بیمه زایران اربعین ، نام نویسی خود را نهایی کنند و با خیال آسوده به این سفر مبادرت نمایند.
محمدی با بیان اینکه سایت سماح همچنان برای متقاضیان سفر اربعین باز است و افراد می توانند نام نویسی کند. گفت: متقاضیان سفر اربعین حسینی باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و روند نام نویسی و پرداخت مبلغ بیمه را انجام دهند .
مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج وزیارت با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۹درصد پیش ثبت نام کنندگان آقایان و حدود ۴۱ درصد بانوان هستند گفت: میانگین سنی زایران بین ۳۰ تا ۵۰ سال می باشد و بیش از ۹۵ درصد افراد تمایل دارند از مرزهای زمینی به سفر عتبات در ایام اربعین مشرف شوند.
محمدی به زایران توصیه کرد وان سفر خود را مدیریت کرده و به روزهای نزدیک به اربعین موکول نکنند و توصیه ها و تذکرات ستاد مرکزی اربعین حسینی را مورد توجه قرار دهند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه ثبت نام در سامانه سماح الزامی است گفت: زیرساخت های لازم برای نام نویسی از عزیزان همچنان فراهم است و دریافت بیمه نیز جزو الزامات محسوب می شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.