پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین جلسه هماهنگی کارگروه های آسیب شناسی حج 1401 برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی کارگروه های آسیب شناسی حج 1401 برگزار شد
نخستین جلسه هماهنگی کارگروه های آسیب شناسی حج 1401 با حضور رییس سازمان حج و زیارت و مسئولین کارگروه ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت امروز شنبه 12 شهریور 1401 در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق حج سال جاری با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع) گفت: مسئولین کارگروه های آسیب شناسی به اشکالات و کاستی های حوزه مرتبط واقف هستند و تلاش نمایند در جلسات آسیب شناسی راهکار اجرایی رفع آسیب ها را کشف نموده تا این اشکالات در حج آتی تکرار نگردد.
وی با اشاره به تاکید نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت در زمینه آسیب شناسی حج افزود: یکی از موضوعات مورد تاکید در آسیب شناسی ها، بازنگری و کاهش سرانه کارگزاران حج به میزان 5 درصد زائران است.
اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز با اعلام اینکه برای آسیب شناسی حج سال جاری 18 کارگروه در حوزه های مختلف تشکیل شده است، تاکید کرد: جلسات آسیب شناسی حج به صورت پویا و فعال با حضور اعضای ستادهای حج ،کارگزاران، کارشناسان سازمان و بعثه مقام معظم رهبری و صاحب نظران برون‌سازمانی برگزار گردد و آسیب های حج امسال با دقت مورد بررسی و چاره اندیشی قرار گیرد و نتایج تا پایان شهریورماه جمع بندی و ارائه گردد. اکبر رضایی در ادامه تصریح کرد؛ در آسیب شناسی به ابتکارات و خلاقیت ها توجه کنید و صرفه جویی یی در نیروی انسانی و سایر موارد را از مهم ترین مولفه های آسیب شناسی برشمرد.
گفتنی است در این جلسه حاضرین دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله در زمینه سامانه های نرم افزاری حج و لزوم اطلاع همکاران از مفاد مقررات برگزاری حج که توسط کشور میزبان تدوین می گردد و دیگر موارد اعلام داشتند. و همچنین بر مشخص شدن ضمانت اجرایی در فرآیند آسیب شناسی تاکید داشتند.
امسال ۳۹ هزار و ۶۰۰ ایرانی به حج اعزام شدند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.