پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین/(20)

نخستین جلسه ستاداربعین سازمان حج و زیارت در عراق برگزار شد؛ تاکید بر استفاده از ظرفیت حداکثری برای خدمت رسانی مطلوب

نخستین جلسه ستاداربعین سازمان حج و زیارت در عراق برگزار شد؛ تاکید بر استفاده از ظرفیت حداکثری برای خدمت رسانی مطلوب
نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان حج و زیارت با حضور رئیس ستاد، مسئولان ستادی و مدیر دفتر نمایندگی سازمان درعراق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ نخستین جلسه ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با حضور رییس و اعضا برگزار و برخدمت رسانی هرچه بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید شد.
رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت ضمن تشریح عملیات خدمت رسانی به زائرین در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، مرزهای زمینی و مسیر پیاده روی زائران، حضور نیروهای جهادی و داوطلب را ارزشمند دانست.
وی در ادامه بر استفاده مطلوب از نیروهای کارگزاران برای امداد و راهنمایی و تلاش به جهت فراهم کردن امکانات رفاهی از جمله اسکان، تغذیه و تدارکات تاکید کرد.

وی با اشاره به فرصت مغتنمی که برای سازمان در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فراهم شده است اعلام کرد: سازمان حج و زیارت دارای تجربیات مناسبی در زمینه خدمت رسانی به زائران و تمام تجهیزات، توانمندی و ظرفیت خود را بکار خواهد گرفت تا بهترین خدمات را در این ایام به زوار ارائه دهد.
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق نیز از اقدامات و پیگیریهای انجام شده با سفارت، کنسولگری و سایر نهادهای مرتبط در عراق صحبت کرد و گزارشی از برنامه های در دست اقدام، ارائه کرد.
در پایان نیز مسئولان قسمتهای مختلف ستاد گزارشی از واحد خود بیان کردند و آمادگی خود را برای ایام پیش رو اعلام داشتند.
گفتنی است سازمان حج و زیارت یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین حسینی محسوب می شود که وظیفه ثبت نام و اعزام، امداد و راهنمایی زائران و اشیا گمشده وهمچنین نظارت بر موضوع بیمه را انجام می دهد.
طی ماه گذشته نیز ستاد اربعین حسینی سازمان برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به زائران اربعین حسینی تشکیل شد و در این راستا اقدامات در خور توجهی برای این ایام در نظر گرفته شده است.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.