پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

درمسیر عاشقان اربعین/(۲۲)

بدرقه خادمین راهنما و امدادگر ستاد اربعین/امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران

بدرقه خادمین راهنما و امدادگر ستاد اربعین/امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران
رئیس سازمان حج و زیارت با بدرقه کاروان‌های خادمین راهنما و امدادگر ستاد اربعین حسینی تاکید کرد: حضور امدادگران و راهنمایان، قوت قلب و آرامش خاطر برای زائران است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و جمعی از مسئولان معاونت عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت امروز یکشنبه نخستین گروه کاروانهای خادمین راهنما و امداد گر ستاد اربعین حسینی شامل کارگزاران حج را بدرقه کردند و این عزیزان تهران را به مقصد عراق ترک کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم بدرقه خادمین، اجر و پاداش این حضور را وصف ناشدنی دانست و تاکید کرد: خدمت به زوار عتبات عالیات و به ویژه اربعین حسینی توفیقی الهی محسوب می شودکه همه باید قدردان این مهم باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان حج و زیارت در اربعین حسینی امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان می باشد، تصریح کرد: در سنوات قبل تعداد خادمین امداد و راهنمایی به 50 نفر می رسید که این تعداد امسال درنهایت به حدود 570 نفر می رسد.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در تمامی مسیرهای تردد زائران خادمین امداد و راهنمایی زائران حضوری پررنگ دارند گفت: حضور خادمین امداد و راهنمایی زائران قوت قلب و آرامش خاطر را منعکس می کند و موجبات آرامش بخشی ودلگرمی را پدید می آورد.
حسینی با بیان اینکه 4 ایستگاه امداد وراهنمایی در کربلا،2 ایستگاه در نجف اشرف،1 ایستگاه سامرا، 1 ایستگاه کاظمین و 30 نقطه در مسیر راهپیمایی زائران درنظر گرفته شده است گفت: به غیر از این تعداد نیروهای بیمه نیز فعالانه حضور خواهند داشت و حتی 50 دستگاه آمبولانس نیز برای خدمت رسانی بهتر از سوی این عزیزان در نظر گرفته شده است.
حسینی همچنین به خادمین امداد وراهنمایی زائران توصیه کرد که به پرسش های کامل زائران و راهنمایی دقیق آنها بپردازند تا این احساس آرامش خاطر و دلگرمی بیشتر و بیشتر شود.
وی همچنین با بیان اینکه رونمایی از اپیلیکیشن موبایل زیارت که یک اپ کاربردی برای زائران اربعین محسوب می شود، صورت گرفته است گفت: به تمامی خادمین و زائران توصیه می شود که حتما از این نرم افزاراستفاده کنند زیرا خدمات کاربردی همانند یافتن فردگمشده، آدرس مواکب، خدمات مواکب ، برنامه های فرهنگی و ...را در خود دارد.
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان برای تمامی خادمین و زائران آرزوی سلامتی وسفری توام با کسب معنویت نمود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.