پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسیر عاشقان اربعین/(۲۴)

طبخ و توزیع غذا بین زایران ایرانی از سوی سازمان حج و زیارت

طبخ و توزیع غذا بین زایران ایرانی از سوی سازمان حج و زیارت
سازمان حج وزیارت به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اربعین حسینی ، اقدام به طبخ و توزیع غذا در بین زایران ایرانی در شهرهای نجف و کربلا کرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ سازمان حج و زیارت به عنوان یکی از اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را به عهده دارد و در این میان امداد و راهنمایی زایران و گمشدگان ، ثبت نام و اعزام و نظارت بر بیمه را در این ایام انجام می دهد.
در همین رابطه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران اربعین راه اندازی شد و اقدامات مناسبی در راستای وظایف تعریف شده ، صورت گرفت .
سازمان حج وزیارت طی روز گذشته نیز با حضور زایران ایرانی در نجف و کربلا با توجه به عدم استقرار حداکثری مواکب مبادرت به طبخ و توزیع غذا بین زایران اربعین حسینی کرد که ۶هزار و ۵۰۰پرس غذا در کربلا و ۶ هزار پرس غذا در نجف توزیع شد و این تعداد در روز آینده روز دوشنبه به ۱۰ هزار پرس در نجف و ۱۰ هزار پرس در کربلا می رسد .
گفتنی است بنابر پیش بینی ها مواکب که به خدمت رسانی و طبخ و توزیع غذا می پردازند از روز دهم ماه صفر مبادرت به این اقدام خواهند کرد و سازمان وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را عهده دار می باشد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.