پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیرعاشقان اربعین/(۲۵)

اپ موبایلی زیارت در دسترس همه زایران اربعین حسینی/خدمات رسانی مطلوب به زایران از سوی سازمان حج وزیارت

اپ موبایلی زیارت در دسترس همه زایران اربعین حسینی/خدمات رسانی مطلوب به زایران از سوی سازمان حج وزیارت
اپیلیکیشن موبایلی زیارت در دسترس همه زایران اربعین حسینی قرار گرفت و همه متقاضیان این سفر زیارتی می توانند با نصب آن از خدمات رسانی مطلوب بهره مند شوند؛ زایران می توانند این اپ موبایلی را از کافه بازار یا لینک تعبیه شده در سایت سازمان حج وزیارت دانلود کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سازمان حج و زیارت در آستانه سفر اربعین حسینی اپ موبایلی زیارت را رونمایی و در دسترس تمامی متقاضیان قرار داد.
این اپ موبایلی کاربردهای متنوعی برای رفع نیازهای زایران دارد و می تواند موجب خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به متقاضیان شود.
این اپ موبایلی طی روزهای گذشته با حضور دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت رونمایی شد و اکنون لینک آن در کافه بازار و همچنین سایت سازمان حج وزیارت به آدرس haj.ir قرار دارد.
رییس سازمان حج وزیارت پس از رونمایی از این اپ موبایلی اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان حج و زیارت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در قالب نرم افزارهای موبایلی و با استفاده از تکنولوژی روز است که در طراحی این نرم افزار نیازمندی های زائران اربعین مورد توجه قرار گرفته است.
رییس سازمان حج و زیارت توضیح داد: زائران اربعین با استفاده از اپلیکیشن زیارت می توانند محل پارک خودروی خود در مرز، اطلاعات موکب های اربعین و خدمات آنها، محل درمانگاه ها و ... را جستجو نمایند.
دکتر حسینی بیان کرد: زائرانی که به صورت گروهی به سفر اربعین مشرف می شوند، با نرم افزار زیارت احتمال گم شدن آنها کاهش می یابد و در صورتی که زائری گم شود از بخش "من گمشده ام" این اپ، می تواند به همکاران ما که در مسیر پیاده روی مستقر هستند پیام ارسال نماید تا به ایشان امداد رسانی نمایند.
وی در خصوص دیگر امکانات این نرم افزار توضیح داد: بخش سایت ها و اطلاعیه ها، ثبت اماکن زیارتی برای ثبت مکان های جدید در پیاده روی اربعین، بخش صوت و کلیپ های مداحی، کتابخانه، اطلاعات و توصیه های پزشکی، حقوقی و ... از دیگر امکانات این نرم افزار است.
رییس سازمان حج و زیارت بر ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تاکید کرد و گفت: توصیه ما این است که زائران حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند اما در صورتی که در سماح ثبت نام نکرده باشند نیز می توانند از این اپ موبایلی استفاده نمایند. اما زائرانی که در سماح ثبت نام کرده باشند پس از ورود کدملی و شماره تلفن همراه اطلاعات آنان در اپ زیارت نمایش داده می شود.
حسینی با بیان اینکه تا کنون 2 میلیون و ۵۰۰هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده اند، خاطر نشان کرد: ثبت نام کنندگان در سامانه سماح با پرداخت حق بیمه 18 هزار تومانی ثبت نام خود را کامل می نمایند.
رییس سازمان حج و زیارت ضمن تاکید به زائران بر پرداخت حق بیمه سفر اربعین توضیح داد: پوشش بیمه ای زائران اربعین شامل 300 میلیون تومان غرامت فوت، 300 میلیون تومان غرامت نقص عضو، 50 میلیون تومان درمان و جراحی و 5 میلیون برای جراحت های سطحی و سرپایی می باشد.
گفتنی است اپ موبایلی زیارت در موسم حج گذشته مورد استفاده حجاج و نیروهای ستادی و کارگزاران حج قرار گرفت و دیگر بخش های این نرم افزار در حوزه سفرهای زیارتی عمره، اعتاب مقدس عراق و سوریه و زیارت اربعین در فاز توسعه این اپ در دستور کار بود و هم اکنون در آستانه زائران اربعین بخش اربعین آن برای بهره گیری زائران پیاده روی اربعین رونمایی شد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.