پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(26)

حضور رئیس ستاد اربعین در جلسه نیروهای اعزامی امداد و راهنمای زائرین اربعین حسینی اعزامی حج و زیارت

حضور رئیس ستاد اربعین در جلسه نیروهای اعزامی امداد و راهنمای زائرین اربعین حسینی اعزامی حج و زیارت
رئیس ستاد اربعین حسینی سازمان حج و زیارت در جلسه نیروهای اعزامی امداد و راهنمای زائرین اربعین حسینی حضور یافت و بر خدمت رسانی مطلوب و خاضعانه به زوار تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت و جواد شاد رئیس ستاد نجف اشرف و تنی چند ازاعضای ستاد در جمع نیروهای اعزامی واحد امداد و راهنمای زائرین اربعین حسینی حاضر شدند و ضمن قدردانی از حضور داوطلبانه و خاضعانه این افراد دستورالعمل های مدنظر برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران را ارایه کردند.
رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت دراین جلسه با بیان فضائل خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از حضور داوطلبانه کارگزاران زیارتی در این مسیر معنوی قدردانی کرد و گفت: بی‌شک این نعمت الهی که نصیب تعدادی از خادمین حوزه زیارت شده نعمتی است بزرگ که همه باید قدردان آن باشیم و با امداد رسانی به زائرین اربعین حسینی بتوانیم باعث رضایت خاطر الهی و حضرت امام حسین(ع) شویم.
جواد شاد مسئول ستاد نجف اربعین حسینی سازمان نیز ضمن بیان وضعیت موجود در شهر نجف ،حوزه خدمت رسانی تعیین شده جهت حضور نیروهای امداد و راهنمای زائرین را در مسیر پیاده روی اربعین تشریح کرد.
وی بر لزوم برنامه ریزی لازم مسئولان واحد امداد برای خدمت نیروهای اعزامی تاکید کرد.

قرار است بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای کارگزار در واحد امداد و راهنمایی زائران به خدمت رسانی بپردازند و این افراد طی روزهای گذشته با بدرقه رئیس سازمان و جمعی از دست اندرکاران حج و زیارت راهی عراق شدند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.