پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۴۵)

تلاش های ۲۱ نیروی آشپزخانه الغدیر برای تغذیه روزانه ۲۰ هزار زایر اربعین/ بازید رییس سازمان حج وزیارت از اقدامات دست اندرکاران حج وزیارت در طبخ و توزیع غذای زایران

تلاش های ۲۱ نیروی آشپزخانه الغدیر برای تغذیه روزانه ۲۰ هزار زایر اربعین/ بازید رییس سازمان حج وزیارت از اقدامات دست اندرکاران حج وزیارت در طبخ و توزیع غذای زایران
رییس سازمان حج وزیارت در بازدید از آشپزخانه الغدیر نجف اشرف با اشاره به تلاش های دست اندرکاران در این آشپزخانه ، از خدمات شبانه روزی این افراد تشکر کرد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاداربعین سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت، حجت السلام والمسلمین رحمانی معاون عتبات عالیات سازمان حج وزیارت ، جواد شاد مسئول ستاد نجف اشرف و جمعی از دست اندرکاران از آشپزخانه الغدیر نجف اشرف که محل طبخ و توزیع غذای زوار اربعین می باشد بازدید کردند.
رییس سازمان حج وزیارت در این بازدید ضمن خداقوت به همه دست اندرکاران آشپزخانه ، اقدام آنها را عملی جهادی و خالصانه دانست که مقبول نظر اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.
وی در این بازدید به استماع صحبت های دست اندرکاران آشپزخانه پرداخت و در جریان روند فرایند طبخ و توزیع قرار گرفت و توصیه هایی را در خصوص بهبود روند خدمت رسانی ارایه کرد.
محمد فوداجی مدیر ایرانی آشپزخانه نیز توضیحاتی را در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین ارایه کرد و گفت: توانایی طبخ و توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا در این آشپزخانه وجود دارد و در این ایام با توجه به حضور جمعیت پرشمار زایران، روزانه همین تعداد را طبخ می کنیم.
گفتنی است ؛هزینه مواد اولیه به جهت طبخ و توزیع در ایام اربعین حسینی از سوی عتبه و خیرین تامین می شود و در آشپزخانه سازمان حج وزیارت و با نیروهای این سازمان به صورت شبانه روزی طبخ و توزیع می شود .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.