پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین/(۴۸)

دیدار رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا

 دیدار رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی دیدار و در خصوص راهکارهای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زایران رایزنی کردند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اربعین سازمان ؛ در این دیدار رییس ستاد اربعین سازمان ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ستاد و کمیته ثبت نام و اعزام به بیان برخی مسایل و مشکلات پیش رو پرداخت.
مجتبی کریمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا نیز ضمن تقدیر از عملکرد دفتر نمایندگی در حوزه خدمات دهی به زایران حسینی به بیان اقدامات مهم قرارگاه کربلا در زمینه خدمات دهی زوار اربعین پرداخت.
گفتنی است سازمان حج وزیارت وظیفه کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین حسینی عهده دار می باشد که در این راستا اقدامات ثبت نام و اعزام، امداد و راهنمایی و نظارت بیمه ای را انجام می دهد و بدین جهت فعالیتهای مهم و مناسبی را از پیش از اربعین آغاز کرده و درحال اقدام است .
ضمن اینکه سازمان در همین راستا ستادی را با عنوان ستاد اربعین سازمان راه اندازی کرد تا در زمینه خدمات ذکر شده اقدامات مقتضی را برای زایران به بهترین نحو ممکن انجام دهد که بدین سبب ثبت نام و اعزام و راهنمایی و امداد و همچنین نظارت بیمه ای به خوبی انجام شده است.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.