پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اقدام داوطلبانه سازمان حج و زیارت برای طبخ روزانه ۲۰ هزار غذا برای زائران اربعین

اقدام داوطلبانه سازمان حج و زیارت برای طبخ روزانه ۲۰ هزار غذا برای زائران اربعین
مسئول ستاد اربعین سازمان حج و زیارت در نجف از پخت و توزیع روزانه ۲۰ هزار غذا برای زائران اربعین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت از نجف اشرف، جواد شاد مسئول ستاد اربعین در نجف گفت : در روزهای ابتدایی راه اندازی این ستاد یکی از مشکلات زائران اربعین کمبود غذا بود و صف های دو سه کیلومتری مقابل مضیف برای تهیه غذا تشکیل می شد.
وی افزود: با هماهنگی کنسولگری تدبیر لازم برای پخت ۲۰ هزار غذا در روز انجام گرفت و برای طبخ غذا از ظرفیت آشپزهای آشپزخانه مرکزی و شهرداری مشهد بهره گیری شد.
شاد اضافه کرد: اقلام مورد نیاز طبخ غذا شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ، روغن، رب، ادویه و ... نیز از سوی خیرینی که کنسولگری جمهوری اسلامی در نجف معرفی کرده، تامین می گردد.
مسئول ستاد اربعین در نجف ضمن ابراز خرسندی از تهیه غذا با کیفیت مطلوب که رضایمندی زائران را در پی داشته است، بیان کرد: ۲۰ هزار غذای تهیه شده در آشپزخانه پخت متمرکز نجف تحویل موکب ها شده و در میان زائران توزیع می گردد.
گفتنی است سازمان حج و زیارت در عملیات اربعین امسال مسئولیت ثبت نام و اعزام زائران، نظارت بر بیمه و امداد و راهنمایی زائران را برعهده دارد که در راستای تامین رضایت زائران اربعین حسینی تهیه و توزیع ۲۰ هزار غذا نیز توسط ستاد این سازمان در نجف صورت می گیرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.