پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۵۶)

بازدید رییس ستاد اربعین سازمان از خدمات رسانی امدادگران به زایران / ۲۲ هزار امداد و راهنمایی در طول هر شبانه روز

بازدید رییس ستاد اربعین سازمان از خدمات رسانی امدادگران به زایران / ۲۲ هزار امداد و راهنمایی در طول هر شبانه روز
رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت از خدمات برخی ایستگاههای امداد و راهنمایی زایران در کربلای معلی بازدید کرد و ضمن خداقوت به امدادگران در جریان روند خدمت رسانی قرار گرفت.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ؛ در جریان روند این بازدید که با همراهی تنی چند از اعضا و مسئول واحد امداد و راهنمایی زایران اربعین انجام گرفت ، امدادگران آخرین روند خدمات دهی را بیان کردند .
آقای دانشیار مسئول امداد و راهنمایی در کربلای معلی با اشاره به خدمات شبانه روزی امدادگران گفت: ۲۰ ایستگاه در کربلا و ۶ ایستگاه در عمودهای ۷۰۰ تا ۱۴۰۰قرار دارد که ذیل واحد‌ کربلا قرار دارند؛ ضمن اینکه در ایستگاه‌های کربلای معلی که دور حرم و در محل های پرتردد زایران است ۱۳۳ امدادگر خدمت رسانی می کنند و ۴۹نفر نیز در فاصله عمودهای ذکر شده خدمت می کنند.
وی افزود: شیفت های خادمان ۶ ساعت می باشد و این خادمان که از کارگزاران هستند با جان و دل خدمت می کنند و به پرسش ها و مسایل زایران پاسخ می دهند.
دانشیار تصریح کرد : عمده پرسش های زایران مربوط به درخواست یافتن مواکب محل اسکان ، درمانگاه و همچنین جداافتادن از همراهان است که روزانه حدود ۲۲ هزار پاسخگویی انجام می گیرد .
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در این بازدید صمیمانه عملکرد کارگزاران در امداد و راهنمایی زایران را ستودنی دانست.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.