پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۶۰)

وقتی عشق حسین (ع) قوت قلب خادمان می شود؛ دست های ناتوانی که قدرت مضاعفی می گیرند برای خدمت رسانی

وقتی عشق حسین (ع) قوت قلب خادمان می شود؛ دست های ناتوانی که قدرت مضاعفی می گیرند برای خدمت رسانی
خادمان زوار شاید تنها کسانی هستند که در مسیر عاشقی شان بی منت، هر کاری را برای خدمتی صادقانه انجام می دهند تا رضای الهی و اهل بیت عصمت و طهارت را بدست آورند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ پاهای تاول زده، سرپا ایستادن، دایما پاسخگو بودن ، گرمای سوزان شهریور ماه ، زیر آفتاب سوزان ساعت ها را به یاری رساندن سپری کردن، با خوشرویی پاسخ مردم خسته را دادن و داشتن خلوص و عشق، روایت آدمهایی است که این روزها در عراق به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمتی عاشقانه می کنند و در این راه ثابت قدم تر از همیشه به دنبال رضای الهی و رضایت اهل بیت عصمت و طهارت هستند .
این عاشقان با کاورهای متحد الشکل و قلبی مملو از صداقت و پاکی و تنها به عشق اهل بیت عصمت و طهارت زیر تیغ آفتاب سوزان به امداد و راهنمایی زایران می پردازند و دراین راه هر خدمتی را برای رضایتمندی زایران ارایه می دهند .
امداد زایران در راه مانده، یافتن گمشدگان ، دستگیری از پیرمردان و دلگرمی دادن به بانوان سالخورده از اقدامات آنها است که نمونه این عاشقی را اینبار در کمک خادم به زایر مشاهده می کنیم ؛ خادمی که خودش سن و سالی دارد، پیرمرد کهنسالی را روی شانه هایش قرار داده تا او را به خانواده اش برساند ، صحنه ای که شاید هیچگاه در هیچ نقطه از زمین نتوان یافت و تنها در خادمی خاضعانه می توان نمونه آن را مشاهده کرد .
امسال در موسم اربعین ۵۷۰ نفر از کارگزاران لباس خادمی و امداد و راهنمایی زوار را پوشیده اند و در این راه صادقانه به خدمت‌رسانی می‌پردازند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.