پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین/(۶۸)

آماده باش کامل ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در روزهای منتهی به اربعین

آماده باش کامل ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در روزهای منتهی به اربعین
ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که وظیفه ثبت نام و اعزام ، امداد و راهنمایی زایران عتبات و نظارت بر بیمه را برعهده دارد طی روزهای منتهی به اربعین حسینی در آماده باش کامل به زایران اباعبدالله الحسین (ع)خدمت رسانی می‌کند.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت ؛ جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت امروز با حضور مسئولان ستاد در کربلای معلی برگزار شد.
رییس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت در جلسه ضمن استماع گزارش های مختلف مسئولان ستاد اربعین سازمان، برخدمت رسانی جهادی و خاضعانه در روزهای منتهی به اربعین حسینی در حوزه امداد و راهنمایی زایران و گمشدگان تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد که همه اعضای ستاد به ویژه در‌کربلای معلی تا پایان روز اربعین به صورت ویژه و در آماده باش کامل به راهنمایی زایران و امداد آنها و کمک به گمشدگان و جاماندگان بپردازند .
ضمن اینکه تمام اعضای ستاد می بایست در محل های که از سوی مسیولان واحد امداد و راهنمایی زایران تعیین می شود مستقر شوند و در کنار امدادگران به خدمت رسانی بپردازند.
رییس ستاد اربعین حسینی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران و اعضای ستاد به ویژه امداد و راهنمایی زایران و گمشدگان تاکید کرد: بی شک این عزیزان که زیر تیغ آفتاب سوزان و با این حجم از حضور جمعیت به فعالیت می پردازند ، پاداش خود را از اباعبدالله دریافت می کنند و ما قدردان چنین کارگزارانی هستیم.
امسال برای نخستین بار سازمان حج وزیارت به صورت ویژه در خصوص امداد و راهنمایی زایران عتبات عالیات در اربعین ورود کرده و به نسبت سنوات قبل تر تعداد نیروی بیشتر و توانمندتری را اعزام کرده است که در این راستا ۵۷۰نفر از کارگزاران در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین ،سامرا ، مسیر تردد زایران و مبادی مرزی مستقر شده اند.
رییس ستاد اربعین سازمان در این جلسه تصریح کرد: باید نقاط ضعف اقدامات خود را شناسایی و به نقاط قوت توجه کنیم تا در سنوات آتی به صورت توانمندتر حضور یابیم . امسال نیز این تعداد از امدادگران نسبت به قبل رشد بسیار بالاتری داشته است اما بازهم به نسبت جمعیت میلیونی زایران شاید مشهود نبود که در این خصوص نیز تدابیری اندیشیده می شود و در روزهای آتی هم همه اعضای ستاد پای کار خدمت رسانی هستند.
در ادامه جلسه مسیولان امداد و راهنمایی زایران در خصوص تعداد خدمات صورت گرفته به ویژه در زمینه گمشدگان ، اشیا کشف شده و تعداد مراجعه کنندگان و درخواست آنها گزارش هایی را ارایه کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.