پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین /(۷۵)

جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/راه اندازی سفرهای ارزان قیمت بعد از ایام اربعین

جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/راه اندازی سفرهای ارزان قیمت بعد از ایام اربعین
رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه عتبات عالیات گفت: بعد از ایام اربعین حسینی سفرهای ارزان قیمت با حدود قیمتی ۳میلیون تومان راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی امروز جمعه در جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت در کربلای معلی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ستاد برگزار شد ضمن استماع گزارش مسئولان ستاد، به تبیین اقدامات صورت گرفته در اربعین حسینی پرداخت.
وی افزود: سازمان حج و زیارت در راستای وظایف کمیته ثبت نام و اعزام توانست نام نویسی زایران را در سامانه سماح به خوبی انجام دهد و بستر لازم را برای متقاضیان ایجاد نماید.
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: حضور ۵۷۰نفر نیروی کارگزار در راهنمایی زایران و گمشدگان در ایام اربعین حسینی به خوبی در شهرهای کربلا، نجف ، کاظمین ، سامرا ‌و بین راه زایران از نجف تا کربلا انجام گرفت و این اقدام قوت قلبی برای زایران اربعین بود چرا که احساس آرامش را منعکس می‌کرد.
به گفته حسینی ، راه اندازی اپ موبایلی زیارت و نظارت بر بیمه نیز از دیگر اقدامات سازمان حج وزیارت در اربعین امسال به عنوان کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی بوده که این عملکرد نیروهای جهادی و تلاشگر قابل تقدیر می باشد.
وی با بیان اینکه راه اندازی سفرهای ارزان قیمت به عتبات یکی از مهمترین راهبردهای سازمان بوده است گفت: در این راستا سفرهای ارزان قیمت با حدود قیمتی ۳ میلیون تومان را مدنظر قرار دادیم که این مهم پیش از اربعین برنامه ریزی شد و اعزام ها از بعد از اربعین حسینی به صورت کامل صورت می گیرد .
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: برای نخستین بار است که با چنین قیمت و اسکان مناسبی زایران به عتبات مشرف می شوند؛ این اعزام ها به صورت زمینی انجام می گیرد و به زودی جزییات آن نیز از دفاتر استانها اعلام می شود.
وی افزود:در خصوص کاهش قیمت سفرهای هوایی که ناشی از بلیت هواپیما می باشد نیز برنامه ریزی و رایزنی هایی را مدنظر قرار داده ایم که امیدواریم این اقدامات به تشرف همه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به عتبات عالیات منجر شود.
در این جلسه رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت و سایر اعضا به ارایه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته پرداختند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نکاتی را مدنظر قرار داد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.