پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مسیر عاشقان اربعین/ (۸۸)

آخرین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/ حماسه ای بی نظیر در اربعین امسال شکل گرفت

آخرین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برگزار شد/ حماسه ای بی نظیر در اربعین امسال شکل گرفت
آخرین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت با حضور رییس ستاد و جمعی از مسئولان ستاد در کربلای معلی برگزار شد .
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ؛اخرین جلسه ستاد اربعین سازمان حج وزیارت امروز یکشنبه با حضور رییس، جمعی از مسئولان و دست اندرکاران ستاد کربلا برگزار شد .
رییس ستاد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اربعین امسال از همه دوران تاریخ با شکوه تر و معظم تر برگزار شد گفت: حدود ۴ میلیون نفر از کشورمان در این حماسه عظیم حضور یافتند که حتی عنایت مقام معظم رهبری نسبت به چنین شکوهی را بدنبال داشت.
وی افزود: از همه دست اندرکاران سازمان حج وزیارت که به عنوان کمیته ثبت نام و اعزام وظیفه راهنمایی زایران و گمشدگان ، نظارت بر بیمه و ثبت نام زوار را به عهده داشته اند سپاسگزاری می کنیم.
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت تصریح کرد : در دوران سیاه غربگرایی و رویکرد دشمن به اسلام آمریکایی ، شاهد حماسه عظیم میلیونی زوار بوده ایم به گونه ای که در این ایام بنابر آمار کشور میزبان بیش از ۲۲ میلیون نفر در عراق و کربلای معلی حضور یافتند که نمونه آن را نمی توان در هیچ مراسمی مشاهده کرد .
وی افزود : حماسه اربعین سناریوی دشمنان نسبت به تخریب اسلام و تشیع را برهم زده است و امروز همه شیعیان به این حضور افتخار می کنند و مباهات می ورزند.
رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ضمن تشکر از تلاش ۵۷۰نفر کارگزاران در راهنمایی زایران تاکید کرد: سال آینده باید با جدیت و انسجام بیشتری به خدمات بپردازیم .
تاکید بر آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته و عملیات اربعین حسینی ، برنامه ریزی منسجم برای سنوات آتی و خدمات رسانی در روزهای پیش رو در حوزه های مربوطه نیز از دیگر صحبت هایی بود که در این جلسه مورد بررسی ، تاکید و تبیین قرار گرفت .
همچنین در این جلسه مسئولان ستاد آخرین گزارش ها و اقدامات مدنظر را مطرح کردند .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.