پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس سازمان حج وزیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه/ تاکید بر اعزام زایران تحت نظارت سازمان حج وزیارت

دیدار رییس سازمان حج وزیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه/ تاکید بر اعزام زایران تحت نظارت سازمان حج وزیارت

رییس سازمان حج وزیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با یکدیگر گفتگو و در خصوص اعزام زایران کشورمان رایزنی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت در دیدار با دکتر مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه ضمن تشکر از همکاری دکتر سبحانی گفت: با توجه به ماموریت و وظیفه ذاتی سازمان، امر اعزام زائران ایرانی برای زیارت حرم حضرت زینب سلام الله علیها و حرم حضرت رقیه سلام الله علیها بر عهده سازمان حج و زیارت است.
وی تاکید کرد : سازمان حج و زیارت متولی موضوع زیارت در کشور های مقصد می باشد و در این خصوص تمام تلاش خود را برای رضایتمندی زایران انجام می دهد.
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: امنیت زائران کشورمان یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود که همیشه بدان توجه داشته ایم و در خصوص اعزام های متقاضیان به سوریه نیز مورد اهتمام جدی قرار دارد.
وی افزود: تمام تلاش سازمان حج و زیارت این است که زائران کشورمان در کمال امنیت، صحت، سلامت و عزت در این سفر معنوی حضور داشته باشند.
به گفته حسینی ، براساس نظر سنجی های صورت گرفته در اعزام های گذشته ، زائران کشورمان رضایت مندی بالایی از خدمات ارائه شده داشته اند.
دکتر مهدی سبحانی نیز در این دیدار با بیان اینکه محدودیت های کرونایی در سوریه برداشته شده و شرایط برای اعزام ها به خوبی مهیا است گفت: هر کمکی که از سمت سفارت جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل سفر زایران وجود داشته باشد انجام خواهد گرفت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه امر زیارت باید در حوزه سازمان حج و زیارت انجام شود گفت: تجربه اعزام زائران توسط سازمان حج و زیارت بسیار خوب و موثر بوده است.
سبحانی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه اعزام زائران توسط سازمان حج و زیارت انجام شده است و ما نیز در این زمینه همراهی های لازم را خواهیم داشت.
گفتنی است ،رییس سازمان حج وزیارت برای راه اندازی مجدد و تسهیل در اعزام زایران ایرانی به سوریه ، در راس هیئتی وارد این کشور شده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.