پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار رییس سازمان حج وزیارت و وزیر کشور سوریه مطرح شد؛ تامین امنیت زایران ایرانی در سفر زیارتی به سوریه

در دیدار رییس سازمان حج وزیارت و وزیر کشور سوریه مطرح شد؛ تامین امنیت زایران ایرانی در سفر زیارتی به سوریه

رییس سازمان حج وزیارت و وزیر کشور سوریه با یکدیگر دیدار و در خصوص راه اندازی مجدد سفرهای زیارتی به سوریه گفتگو و رایزنی کردند؛ تامین امنیت ، کرامت و سلامت زوار از جمله مهمترین محور این گفتگو بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت  دکتر سید صادق حسینی روز یکشنبه در دمشق در دیدار با محمد الرحمون وزیر کشور سوریه موضوع امنیت ، کرامت و سلامت زایران را مهم دانست و تاکید کرد: قطعا با وجود امنیت کامل اعزام زائران کشورمان به سوریه انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد : درخواست ما از وزارت کشور سوریه این است که زمینه و مقدمات لازم در حوزه تامین امنیت را برای اعزام زائران کشورمان فراهم نماید تا ان شاالله زایران در امنیت و صحت کامل به این سفر معنوی مشرف شوند .
محمد الرحمون وزیر کشور سوریه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه گفت: بحمداالله بعد از اتمام جنگ بسرعت بدنبال ایجاد امنیت بوده و هستیم. در حال حاضر نیز امنیت بجهت استقبال از زایران ایرانی فراهم است.
وی با بیان اینکه وزارت کشور سوریه تمامی امکانات لازم برای استقبال از زایران ایرانی را مهیا کرده است گفت: تمام تلاش خود را برای موضوعات مطرح شده انجام خواهیم داد.
گفتنی است ،رییس سازمان حج وزیارت برای راه اندازی مجدد و تسهیل در اعزام زایران ایرانی به سوریه ، در راس هیئتی وارد این کشور شده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.