پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج وزیارت و وزیر حمل و نقل سوریه دیدار کردند/بررسی خدمات مطلوب به زایران ایرانی در حوزه حمل نقل

رییس سازمان حج وزیارت و وزیر حمل و نقل سوریه دیدار کردند/بررسی خدمات مطلوب به زایران ایرانی در حوزه حمل نقل
رییس سازمان حج و زیارت بمنظور بهره مندی از ظرفیت هر چه بهتر وزارت حمل و نقل سوریه در خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران ایرانی با وزیر حمل و نقل سوریه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت در دیدار رئیس وزیر حمل و نقل سوریه با اشاره به رایزنی و برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اعزام زایران ایرانی به سوریه گفت: کاهش هزینه خدمات فرودگاهی نقش مهمی در کاهش هزینه های سفر زایران ایرانی به سوریه خواهد داشت و در نتیجه تعداد بیشتری از زایران به سوریه عزیمت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: برای نقل و انتقال زایران ایرانی در کشور سوریه (فرودگاه تا هتل و اماکن زیارتی) هم باید یک شرکت حمل و نقل سوریه ای که زیر ساخت ها و امکانات لازم را داشته باشد معرفی شود تا خدمات مطلوبی به زایران ارایه گردد.
زهیر خزیم وزیر حمل و نقل وزیر نقل سوریه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه گفت: قطعا از هرگونه کمک و تلاشی برای اینکه زایران با رفاه و آرامش بیشتری به سوریه سفر کنند دریغ نخواهیم کرد و راهکارهای لازم برای این منظور را می اندیشیم .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.