پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده مقام معظم رهبری در سوریه/تاکید بر امنیت و کرامت زایران ایرانی

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده مقام معظم رهبری در سوریه/تاکید بر امنیت و کرامت زایران ایرانی

رئیس سازمان حج و زیارت با نماینده مقام معظم رهبری درسوریه دیدار و در خصوص اعزام زایران ایرانی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت که در راس هیئتی به سوریه سفر کرده با حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری درسوریه دیدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به رایزنی با تنی چند از مسئولان سوریه در خصوص راه اندازی مجدد و توسعه اعزام زایران ایرانی به سوریه گفت: در مذاکراتی که با طرف های سوریه ای داشته ایم بر امنیت و کرامت زایران ایرانی تاکید کردیم.
حسینی تصریح کرد: ان شاالله با برنامه ریزی مناسب می توانیم اعزام زائران ایرانی به سوریه را فراهم نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری درسوریه نیزضمن خیرمقدم به رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه تصریح کرد:آماده استقبال از زایران ایرانی با راه اندازی مجدد پرواز ها هستیم.
وی افزود:اجرای برنامه های فرهنگی همانند روایتگری از رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع از حرم اهل بیت میتواند تاثیرات بسزایی در روحیه زایران داشته باشد.
نماینده مقم معظم رهبری در سوریه بیان کرد: از ظرفیت مصلی امام خمینی در حرم حضرت زینب سلام الله علیها می توان برای برنامه های فرهنگی زایران استفاده کرد.
گفتنی است ،رییس سازمان حج وزیارت برای راه اندازی مجدد، تسهیل و توسعه اعزام زایران ایرانی به سوریه ، در راس هیئتی وارد این کشور شده است و طی روزهای اخیر با تنی چند از مقامات ذیربط گفتگو و رایزنی کرده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.