پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پایان سفر رییس سازمان حج و زیارت به سوریه / باقی ماندن تنی چند از اعضای هیئت در سوریه به منظور آخرین بررسی روند از سرگیری اعزام ها

پایان سفر رییس سازمان حج و زیارت به سوریه / باقی ماندن تنی چند از اعضای هیئت در سوریه به منظور آخرین بررسی روند از سرگیری اعزام ها

رییس سازمان حج و زیارت که در راس هیئتی بامداد روز یکشنبه وارد دمشق شده بودند عصر امروز با بدرقه معاون وزیر گردشگری سوریه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور عازم تهران شد که در این زمینه تنی چند از اعضای هیئت برای بررسی روند از سرگیری اعزام ها و آخرین رایزنی ها در این کشور باقی ماندند و در روزهای آتی عازم تهران می شوند .

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ دکتر سید صادق حسینی در راس هیئتی به منظور راه اندازی مجدد، توسعه و تسهیل در اعزام زایران به سوریه روز یکشنبه وارد کشور سوریه شد.
معاون عتبات عالیات ، معاون توسعه و جمعی از مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت ، دکتر حسینی را در این سفر همراهی کردند.
رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه در این سفر با تنی چند از مقامات سوریه ای در خصوص راه اندازی مجدد اعزام ها دیدار و گفتگو کردند.
دکتر حسینی و تنی چند از هیئت همراه عصر امروز با بدرقه معاون گردشگری سوریه ، عازم کشور شدند.
همچنین تنی چند از اعضای هيئت همراه جهت تسهیل و بررسی وضعیت اسکان و شرایط موجود همچنان در سوریه بسر می‌برند و در روزهای آتی به کشور بازمی گردند .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.