پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

به میزبانی حج وزیارت خراسان رضوی و با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و مدیرکل منابع انسانی سازمان برگزار شد؛

تقدیر از امدادگران زایران اربعین و خادمان زایران پیاده حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس + تصاویر

تقدیر از امدادگران زایران اربعین و خادمان زایران پیاده حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس + تصاویر
مراسم تقدیر از امدادگران زایران اربعین و خادمان زایران پیاده حرم مطهر امام رضا (ع) ، به میزبانی دفتر حج وزیارت خراسان رضوی و با دعوت از مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان ، مدیرکل منابع انسانی سازمان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مراسم تکریم امدادگران زائرین اربعین و خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع) امروز چهارشنبه با حضور تنی چند از مسئولان خراسان رضوی ،مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان و مدیر کل منابع انسانی سازمان حج و زیارت برگزار گردید.
جواد شاد مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی در این مراسم گفت:خدمت به زائرین ائمه معصومین(ع) مصداق عمل صالح، توفیق و نعمتی بسیار بزرگ برای خادمان ائمه اطهار(ع) است.
وی افزود: مهمترین هدف در زیارت و خدمت به زائر رسیدن به عرفان و شناخت بیشتر معارف اسلام و اهل بیت(ع) است که حج و زیارت استان با همکاری بعثه مقام معظم رهبری این مهم را در محل های اسکان زائرین پیاده امام رضا(ع) در دستور کار قرار داد و ضمن تلاش برای پذیرایی شایسته از زائرین با حضور روحانیون و معینه های کاروانهای حج برنامه های فرهنگی و مذهبی برای این عزیزان برنامه ریزی و اقدام گردید و بی شک بیشترین بهره از ثواب زیارت ائمه معصومین(ع) نصیب کسانی می شود که در این مسیر خدمت رسانی داشتند.
مدیرحج وزیارت خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با خدمت رسانی به زائرین اهل بیت (ع) بتوانیم تکالیف خودمان را نسبت به اسلام، انقلاب و نظام به نحو احسن انجام دهیم و در این مسیر خدمت رسانی از همه عزیزانی که ما را همراهی و مساعدت داشتند سپاسگزاری می کنیم.
شاد، گزارشی از فرآیند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی که توسط نیروی های اعزامی کارگزار استان صورت پذیرفت و خدمات ارائه شده به 10 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) توسط کارگزاران زیارتی حج و زیارت استان، بیان کرد .
در پایان این آیین با حضور وحید اسکندری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و مهدی حیدری مدیر کل منابع انسانی سازمان حج و زیارت ،نماینده بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی و تنی چند از مسئولان استانی با اهداء لوح تقدیر و هدایای معنوی به خادمین امدادگر اربعین حسینی و خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع)، از آنها قدردانی شد.

امسال هفتمین سال متوالی است که مدیران، خادمان وعوامل آموزش دیده و با تجربه حج و زیارت خراسان رضوی کار خدمت گزاری به شمار زیادی از زائران پیاده امام رضا علیه السلام در زمینه اسکان، تغذیه و امور رفاهی در دهه پایانی ماه صفر انجام می دهند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.