پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام سازمان حج وزیارت در محکومیت حمله تروریستی در شاهچراغ و شهادت مظلومانه جمعی از زائران سومین حرم اهل بیت(ع)

پیام سازمان حج وزیارت در محکومیت حمله تروریستی در شاهچراغ و شهادت مظلومانه جمعی از زائران سومین حرم اهل بیت(ع)
سازمان حج وزیارت با صدور پیامی ضمن محکوم کردن عمل ننگین دست نشاندگان گروهک تروریستی داعش در حمله کوردلانه به زایران بی گناه شاهچراغ ، شهادت جمعی از هموطنان شریف را تسلیت و تعزیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ متن پیام سازمان حج وزیارت به شرح ذیل می باشد؛

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(علیهماالسلام) را به پیشگاه حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و امت شهیدپرور میهن اسلامی بویژه خانواده هایی که در حادثه تروریستی حمله به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی به فیض عظمای شهادت رسیده اند، تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.
بی شک این اعمال ننگین، وحشیانه و کوردلانه از سوی ایادی گروهک تروریستی و تکفیری داعش که از اربابان خود یعنی سران استکبار و استعمار جهانی دستور می گیرند ، در میان تمامی جوامع و مردم محکوم و منفور می باشد.
به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه شامل زنان،کودکان و مردانی که برای عبادت و بندگی به سومین حرم اهل بیت (ع) آمده و در مسیر عبودیت و اخلاص در سجده و دعا بودند ، فقط از سوی رذل ترین انسان نماها بر می آید .
این حادثه نشان داد گروهک تروریستی و تکفیری داعش و اربابان آن به سرکردگی رژیم صهیونیستی،از هر ابزاری برای آسیب زدن به جامعه اسلامی بهره می گیرند.
دشمنان یک روز با ابزار رسانه ای و سلاح نرم و روزی دیگر با سلاح گرم و سخت قصد به خاک و خون کشیده شدن مردم عزیز ایران اسلامی را دارند اما زهی خیال باطل، چرا که تمامی این وقایع و حوادث تلخ هرچند آسیب هایی را به روح و جان مردم وارد می آورد اما عزم و اتحاد مردم ایران را بیشتر ‌ و بیشتر می کند.
امروز ایران مظلوم که زخم های زیادی را از دشمنان خارجی و استکبار جهانی به جان دیده ، در غم از دست دادن تنی چند از زوار شاهچراغ علیه السلام به سوگ نشسته و دادخواه خون این عزیزان از مسببان این حادثه غمبار خواهد بود.

در پایان ازدرگاه خداوند متعال برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل مسئلت می‌نماییم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.