پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از زایران بارگاه حضرت احمد بن موسي (ع)

پیام نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از زایران بارگاه حضرت احمد بن موسي (ع)
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از زایران بارگاه حضرت احمد بن موسي (ع) به دست تروریست های تکفیری ، پیامی را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ متن پیام نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت به شرح ذیل می باشد؛
انا لله وانا الیه راجعون
بارگاه حضرت احمد بن موسي (ع) با جنایت افراد ستم پیشه به خون دلدادگان حرم اهلبیت گلگون گردید.
شهادت و مجروح شدن بيش از سي نفر از مردم شریف و مؤمن كشورمان باردیگر عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.
زائرين بي گناهي كه با گلوله هاي جنايتكاران تكفيري دربارگاه مقدس احمد بن موسی علیهماالسلام به خون خود غلطيدند، بارگاهي كه طی قرن ها ملجاء شیفتگان به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) بوده است.
اين اقدام بزدلانه تروريست هاي تكفيري كه با حمايت دشمنان اسلام و رژيم صهيونيستي با سوء استفاده از شرايط داخلي صورت پذيرفت در سايه وحدت و انسجام مردم غيور كشورمان راه به جایی نخواهد برد و بارديگر توطئه دشمنان و عوامل داخلي شان به شكست خواهد انجاميد.
اینجانب به اتفاق خادمان ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌هاي داغدار و هموطنان فهیم و ولایتمدار استان فارس، علو درجات برای شهدای والا مقام ، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان مسألت می‌نماییم.
انتظار مي رود كه مسئولان محترم در راستای فرمان رهبری معظم با جديت براي شناسايي عاملان و عوامل پشت پرده اين حادثه تروريستي اقدام نموده و جنایتکاران را به کیفراعمال وحشیانه خود برسانند.
سيد عبدالفتاح نواب
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت
همکاران محترم، با سلام، برای استفاده
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.