پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

راه اندازی مجدد اعزام زایران کشورمان به سوریه ؛ نخستین کاروان از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) مشرف شدند

راه اندازی مجدد اعزام زایران کشورمان به سوریه ؛ نخستین کاروان از جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) مشرف شدند
اعزام زایران ایرانی به سوریه به همت سازمان حج وزیارت بعد از وقفه ای چند ماهه، از سرگیری شد و نخستین کاروان عصر امروز یکشنبه ۸ آبان ماه از جوار بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج به زیارت حضرت زینب(س)و حضرت رقیه(س) مشرف شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛مراسم بدرقه نخستین پرواز مستقیم  مشهد مقدس به سوریه با حضور مسئولان حج و زیارت خراسان رضوی، بعثه مقام معظم رهبری و فرودگاهی صورت پذیرفت.
این نخستین پرواز زایران کشورمان بعد از وقفه چند ماهه در اعزام زایران ایرانی به حساب می آید و این مهم به همت مسئولان سازمان حج وزیارت و همراهی مسئولان ذیربط در سوریه صورت گرفت.
پرواز یکصد تن از زایران ایرانی امروز و با مراسم بدرقه دست اندرکاران حج وزیارت خراسان رضوی راس ساعت 14:45 صورت پذیرفت.
 جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در مراسم بدرقه اولین زائرین اعزامی استان به سوریه  اظهار کرد: مشتاقان سفر می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت نسبت به نام نویسی در کاروانهای سوریه استان اقدام نمایند.
طول سفر زائرین اعزامی به سوریه 6 روز خواهد بود که مدیر و روحانی در این سفر زائرین را همراهی خواهند داشت.
گفتنی است رییس سازمان حج وزیارت هفته گذشته در راس هیئتی برای راه اندازی مجدد اعزام زایران به سوریه عازم این کشور شد و با تنی چند از مسئولان ذیربط در این خصوص رایزنی کرد که این سفر منجر به از سرگیری اعزام ها شده است .
تامین امنیت، عزت، کرامت و فراهم شدن زیرساخت های لازم برای اعزام زایران مهمترین اولویت های مطرح شده در این مذاکرات بوده است .
لازم به ذکر است مقرر گردید هر یکشنبه پرواز مستقیم از مشهد مشتاقان سفر به سوریه را برای زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س)به دمشق منتقل نمایند.

.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.