پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس سازمان حج وزیارت با مادری که سه فرزند خود را در تقدیم میهن اسلامی کرد

دیدار رییس سازمان حج وزیارت با مادری که سه فرزند خود را در تقدیم میهن اسلامی کرد
رییس سازمان حج و زیارت با حضور در منزل شهیدان امینی بیات با مادر والامقام شهیدان محمد علی، علی اصغر و جوادامینی بیات دیدار و از صبر و ایثارگری خانواده این شهیدان تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ دکتر سیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، دکتر اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و آقایان حاجی زاده معاون امنیتی استانداری قم ، موسوی رابطی مدیر حج و زیارت استان قم در منزل شهیدان امینی بیات حضور یافته و ضمن دیدار با مادر این شهیدان سالهای دفاع مقدس ، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
رییس سازمان حج و زیارت در این دیدار، خانواده شهدا را افتخاری برای کشور توصیف و تصریح کرد: خانواده شهدا در راه خدا، ‌اسلام، انقلاب و استقلال کشور همه هستی خود را فدا کردند و ما قدردان این ایثارگری های مادران و پدران شهدا هستیم.
حسینی ، ایمان جوانان این مرز و بوم را سرمایه‌ای در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در شرایطی که همه قدرت‌های منطقه و جهان با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی در مقابل این کشور قرار گرفته بودند، فرزندان ما با ایمان مستحکم،اعتقاد راسخ و رهبری داهیانه امام راحل ، دست خالی در برابر دشمن ایستادند و ایران اسلامی را از دست اندازی و تعرض دشمنان حفظ کردند.
وی در پایان تاکید کرد: امروز خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت چشم و چراغ این کشور هستند و ما خود را مدیون این عزیزان می دانیم.
در پایان مهمانان از مادر شهیدان امینی بیات بابت صبر، ایثار و ایستادگی پای ارزشهاو ارمانهای ایران اسلامی مورد تفقد قرار داده و تجلیل کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.