پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع چه ثمراتی دارد/آیا همه صاحبان فیش حج تمتع باید وارد سامانه رزرو شوند

بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع چه ثمراتی دارد/آیا همه صاحبان فیش حج تمتع باید وارد سامانه رزرو شوند
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه همه دارندگان فیش‌های حج تمتع باید در سامانه Reserve.haj.ir به بروز رسانی اطلاعات خود مبادرت کنند گفت: این اقدام برای خدمت رسانی هرچه بهتر سازمان حج وزیارت انجام می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ وحید اسکندری درباره دلایل و ضرورت تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در نوبت اعزام به حج تمتع قراردارند که باید رفته رفته و براساس سهمیه ای که هر سال اعلام می شود اعزام شوند و ما نیز باید برای اطلاع رسانی به موقع با این افراد درارتباط باشیم.
وی با اشاره ضرورت برنامه ریزی متقاضیان افزود: برای برخی از متقاضیان به دلیل جابه‌جایی شهر یا استان محل سکونت، امکان برنامه ریزی های اعزام و آموزش و اطلاع رسانی مناسب در بستر شبکه های مختلف برای آینده به اندازه کافی وجود ندارد بنابراین ضروریست که مبادرت به بروزرسانی اطلاعات خود نمایند.
اسکندری با اشاره به گسترش راههای ارتباطی گفت: نیاز است همه دارندگان فیش‌های حج تمتع، اطلاعات خود از جمله شماره تلفن همراهشان را در سامانه ثبت و بروز کنند. این بروز رسانی به منظور ارسال بموقع پیام ها و اطلاعیه ها مربوط به حج برای متقاضیان است.

وی اضافه کرد: تمام دارندگان فیش‌های حج تمتع فارغ از اینکه در سال آینده قصد تشرف به حج را دارند یا خیر، باید به سامانه Reserve.haj.ir مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند. در صورتی که فردی اطلاعات خود را بروزرسانی نکند زمینه اطلاع رسانی از سوی سازمان حج و زیارت نخواهد بود اما با تکمیل اطلاعات در جریان اطلاعیه‌ها و اخبار مهم مربوط به حج قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ دارندگان فیش‌های حج تمتع با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس Reserve.haj.ir می‌توانند نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام و در پایان کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در کاروان اقدام کنند.
برچسب ها : وحید اسکندری , رزرو
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.