پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ۱۴۰۲ اجرایی شد

نخستین فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ۱۴۰۲ اجرایی شد
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سامانه جامع اسکان، اقدامی راهبردی برای ارائه خدمات بهتر به حجاج است، گفت: نخستین مرحله فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ایرانی اجرایی و در حال برنامه ریزی برای اسکان زائران حج ۱۴۰۲ با ارائه بهترین خدمات به آنان هستیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت غ دکتر اکبر رضایی با بیان اینکه هم اکنون برنامه ریزی های اجرایی برای حج تمتع ۱۴۰۲ و اسکان حجاج ایرانی در دست اقدام است، اظهار کرد: با توجه به بازنگری صورت گرفته در فرایندهای اجرایی حج در حوزه اسکان و با هدف بروز رسانی بانک اطلاعات مسکن و توسعه در تعداد افرادی که آمادگی دارند می توانند در حوزه اسکان همکاری داشته باشند، این برنامه ریزی ها در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف و کار کارشناسی انجام شده و لحاظ شدن نظریه کارشناسان و مسئولین مرتبط در این حوزه در سازمان و بعثه مقام معظم رهبری و اعمال نظرات کارشناسی، افزود: بحمدالله موضوع فراخوان هتل های حج سال ۱۴۰۲ در مکه مکرمه و مدینه منوره برای اولین بار از طریق سامانه جامع مسکن به مرحله اجراء در آمد است.

وی افزود: مرحله اول آگهی فراخوان هتل ها از طرق یکی از روزنامه های داخلی در عربستان درج و مراتب از طریق سامانه و سایت های رسمی و مجازی نیز به هتلداران و مستثمرین هتل ها اطلاع رسانی شده و در حال انجام است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مقرر است از روز ۱۵ ربیع الثانی (روز چهارشنبه) بمدت دو هفته این فراخوان برای افراد متقاضی شرکت در فراخوان قابل دسترسی باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون اقدامات اجرایی به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج کشورمان انجام می گیرد و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
برچسب ها : اکبر رضایی, اسکان
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.