پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت قزوین مطرح شد؛

ثبت نام حج تمتع 1402 از 30 دی ماه آغاز می شود/آیا سفر عمره راه اندازی می شود؟

ثبت نام حج تمتع 1402 از 30 دی ماه آغاز می شود/آیا سفر عمره راه اندازی می شود؟
رییس سازمان حج و زیارت از ثبت نام حج تمتع 1402 از 30 دی ماه خبر داد و گفت که امسال فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان قزوین، خدمت به زائرین بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار (ع) را توفیقی عظیم دانست وگفت: بنا به اقتضای شغل خود در مجموعه ای فعالیت می کنیم که افتخار خدمتگزاری به زائران بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار(ع) نصیب ما شده و این توفیق کمی نیست بنابراین باید از این توفیق به نحو احسن استفاده کرده و بیش از پیش به زائرین خدمت کنیم.
وی در خصوص حرکت عظیم اربعین حسینی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در تمام دنیا بی نظیر است، اظهار کرد: طبق آمار رسمی در سالجاری حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر
در پیاده روی اربعین شرکت کردند که این اجتماع میلیونی در بازه زمانی 20 روزه در تمام دنیا بی نظیر است که متاسفانه از طرف رسانه های معاند پوشش خبری داده نمی شود.
حسینی در خصوص برگزاری حج سال آینده تصریح کرد: ان شاالله با برنامه ریزی انجام شده روز 30 دی ماه ثبت نام برای حج سال آینده شروع شده و ما برخلاف سالجاری که زمان محدودی برای برنامه ریزی حج داشتیم ان شاالله با رفع نقاط ضعف حج گذشته به استقبال برگزاری حج سال آینده خواهیم رفت.
رییس سازمان حج وزیارت درباره راه اندازی سفر عمره نیز بیان کرد: ما قصد راه اندازی سفر عمره را داریم و تاکنون در انتظار پاسخ کشور میزبان برای گفتگو و ارائه شرایط برگزاری عمره مفرده می باشیم که ان شاالله برای این سفر معنوی که تاکنون حدود 6 میلیون نفر در نوبت انتظار هستند به آرزوی چندین ساله خود رسیده و به سرزمین وحی مشرف شوند.
آئین تکریم عباس دمیرچی مدیر سابق حج و زیارت قزوین و معارفه بشیر سلیمی بعنوان مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین با حضور دکتر حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، محمد آزاد مشاور امور ریس سازمان در امور مجلس و استانها ، تنی چند از مسئولین استانی ، مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی و شرکت مرکزی استان در سالن اجتماعات شهدای منا در مدیریت حج و زیارت استان قزوین برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین حاجی ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران نیز دقایقی در خصوص استفاده از ظرفیتهای استان برای جذب زائرین بیشتر و همچنین استفاده فرهنگی از روحانیون آذری زبان در کاروانها به سخنرانی پرداخت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.