پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام های این دوره از عتبات تا انتهای آذر ماه ادامه دارد/وجود بسته های ارزان قیمت سفرهای زمینی از تهران وسایر استانها

اعزام های این دوره از عتبات تا انتهای آذر ماه ادامه دارد/وجود بسته های ارزان قیمت سفرهای زمینی از تهران وسایر استانها
مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات با بیان اینکه اعزام های این دوره از سفرهای عتبات عالیات تا پایان آذر ماه ادامه دارد گفت: بسته های مختلف زمینی و هوایی در دفاتر زیارتی و سامانه ثبت نام عتبات وجود دارد و متقاضیان می توانند مطابق سلیقه و شرایط از آن استفاده نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ حمیدرضا محمدی مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات درباره اعزام های زایران عتبات عالیات در فصل پاییز اظهار کرد: اعزام های این دوره از عتبات عالیات از نیمه فصل آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.
وی افزود: در این دوره از اعزام که از تاریخ 18 آبان ماه لغایت 30 آذر ماه می باشد ، بالغ بر 90 هزار نفر ظرفیت اعزام توسط شرکت های مجری ایجاد شده که تاکنون حدود 65هزار نفر ثبت نام کرده اند و فرصت نام نویسی در کاروان های زمینی و هوایی عتبات همچنان وجود دارد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات تصریح کرد: در این دوره از اعزام ها تاکنون نزدیک به 47 هزار نفر به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف شده اند که این روند ثبت نام و اعزام همچنان وجود دارد.
محمدی با بیان اینکه اعزام ها به صورت هوایی از ایستگاههای تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، کرمان، رشت،ساری،یزد و گلستان در حال انجام است، گفت: اعزام های زمینی نیز در کنار اعزام های هوایی وجود دارد و هدف ما پاسخگویی به درخواست های همه متقاضیان با سلایق مختلف است، بدین منظور بسته های متنوع سفر زیارتی عتبات وجود دارد که متقاضیان می توانند از آن استفاده نمایند.
وی به بسته های ارزان قیمت نیز اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته بسته های ارزان قیمت وجود دارد که زایران می توانند از آن استفاده کنند؛ بسته های زمینی در تهران از حدود 4 میلیون تومان می باشد که با توجه به دور بودن یا نزدیک بودن شهرهای مبدا، هزینه دریافتی متغیر است.
محمدی افزود: در حال حاضر بسته زیارت هوایی نیز از تهران حدود 13 میلیون تومان می باشد و علاوه بر این بسته های متنوعی برای متقاضیان وجود دارد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات بیان کرد: متقاضیان می توانند بامراجعه به دفاتر زیارتی معتبر تحت نظارت سازمان حج وزیارت و یا مراجعه به آدرس atabatorg.haj.irنسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی اشاره کرد:به همه متقاضیانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند توصیه می کنیم که حتما از طریق کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت مبادرت به این سفر زیارتی کنند و ازاعزام با کاروانهای آزاد که پیوست بیمه ای و یا امنیتی ندارند جدا پرهیز نمایند.
برچسب ها : عتبات
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.