پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بررسی میدانی خدمات رسانی به زایران عتبات عالیات/ تاکید بر رفع مسایل و بهبود کیفیت خدمات به زوار

بررسی میدانی خدمات رسانی به زایران عتبات عالیات/ تاکید بر رفع مسایل و  بهبود کیفیت خدمات به زوار
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت و تنی چند از مدیران کل این معاونت و دست اندرکاران با سفر به عراق از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زایران قرار گرفتند و ضمن بررسی، برنامه های مدنظر را برای بهبود کیفیت خدمات اعلام کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت که هفته گذشته به همراه تنی چند از مدیران کل این معاونت و دست اندرکاران، برای بررسی خدمات ارایه شده به زایران عتبات به عراق سفر کرده بود در این باره توضیح داد: در این سفر اقداماتی نظیر بررسی ساماندهی زایر سراهای شهر مهران، پیگیری روند اسکان زایران زمینی، تسهیل امور نقل زایران زمینی در مرز مهران، پیگیری خدمات تغذیه ای زایران زمینی و روند خدمات رسانی در حوزه های مرتبط با عزیمت و بازگشت زایران هوایی و زمینی عتبات عالیات انجام گرفت.
وی با بیان اینکه اقدامات و بررسی ها در تمامی حوزه های خدمات رسانی اعم از تغذیه،اسکان و حمل و نقل انجام گرفت، گفت: در بازدیدها و جلسات مکرری که در این سفر داشتیم تاکیدات و دستورات لازم برای بهبود روند خدمات رسانی به جهت افزایش رضایتمندی زایران را ارایه کردیم.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: دیدار با استاندار نجف اشرف، دیدار با مسئول بعثه در نجف، جلسه با مدیر سیاحه و اقامه نجف،جلسه با سرکنسول کشورمان در نجف، بازدید از آشپزخانه نجف و نشست با مسئول آن، جلسه با نمایندگان شرکت های مجری، بررسی خدمات پزشکی و بازدید از بیمارستان سفیرالحسین و بازدید از روند طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی و .... نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این سفر مهم بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تدابیر پیش رو و بررسی ها و برنامه ریزی های مدنظر روند خدمات رسانی به زایران روزبروز بهتر شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.