پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیرعامل شرکت شمسا با تولیت عتبه کاظمین

دیدار مدیرعامل شرکت شمسا با تولیت عتبه کاظمین
ناصر صبا مدیر عامل شرکت شمسا به همراه مسئولین اعزام و حمل و نقل  هوایی این شرکت  با دکتر جمال دباغ تولیت عتبه کاظمین در عراق  دیدار کرد.
در این دیدار  که روز چهارشنبه مورخ 92/06/13 انجام گرفت، طرفین در خصوص خدمات عتبه کاظمین و ظرفیتهای شرکت شمسا در افزایش زوار عتبات عالیات در آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مدیرعامل شرکت شمسا در این دیدار از زحمات مدیران عتبه به ویژه شخص دکتردباغ تقدیر و تشکر و بر همکاری صمیمانه و مستمر طرفین تاکید کرد.
صبا از خدمات نقل داخلی عتبه و آشپزخانه عتبه و همچنین استفاده از مهمانسرای حضرتین (ع) برای زائرینی که بعد از ظهر کاظمین را ترک می کنند، تشکر نمود و این خدمات را از جمله اقداماتی دانست که زائرین ایرانی در بازگشت به میهن اسلامی به عنوان خاطره ای خوب و ماندگار از آن یاد می کنند.
دکتر دباغ نیز ضمن خوش¬آمد گویی به مدیرعامل شرکت شمسا و هیئت همراه ، خدمت به زائرین را از افتخارات خود دانست و خداوند را برای فرصت ایجاد شده خدمت رسانی به زوار کرگزار شد.
دباغ ضمن رضایتمندی از هماهنگی و انضباط شمسا در کاظمین اعلام کرد: عتبه کاظمین در خصوص هر گونه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران ایرانی آمادگی خواهد داشت.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.