پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

اهتمام شهید سلیمانی بر پیروی از ولایت/ویژگی های مشترک سردار دلها و رییس دولت سیزدهم

اهتمام شهید سلیمانی بر پیروی از ولایت/ویژگی های مشترک سردار دلها و رییس دولت سیزدهم
رییس سازمان حج و زیارت یاد وخاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به تبیین تاکیدات و ویژگی های آن شهید والامقام پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکترسید صادق حسینی در گفتگویی در خصوص رفتار و اخلاق شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می کنم؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک فرد نبودند بلکه یک مکتب بودند.
وی شهید حاج قاسم سلیمانی را اسوه و الگویی برای نسل های حاضر و آینده دانست و افزود: مهمترین نکته ای که از این شهید بزرگوار در یادگار دارم این است که ایشان با چند قسم تاکید دار می فرمودند: «نخستین موضوعی که در آخرت از ما سوال می شود در خصوص ولایت است و اینکه آیا بر سرعهد خود با ولایت ماندیم یا رها کردیم.
وی تاکید کرد: آن شهید والا مقام همیشه در مسیر ولایت بود و هیچ گاه از رهبر معظم انقلاب جدا نشدند و هماره در این مسیر ثابت قدم بودند. ایشان به مثابه مالک اشتر برای امیرالمومنین و سلمان و ابوذر برای پیامبر اکرم (ص) بود.
حسینی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مسئولان و دست اندرکاران توصیه می کرد ؛ اخلاص و خستگی ناپذیری را در سیره رفتاری خود داشته باشند گفت: شهید سلیمانی همیشه بر این دو موضوع تاکید داشتند و خود ایشان نیز این دو شاخص را مدنظر قرار می دادند و با توانی مضاعف و شبانه روزی برای کار و فعالیت در هر زمان اقدام می کردند.
وی افزود: ما نیز اگر همانند شهید حاج قاسم سلیمانی عمل کرده و با دقت به توصیه های آن شهید بزرگوار برای خدا کار کنیم و توقع دیده شدن نداشته باشیم و خستگی ناپذیر به فعالیت بپردازیم حتما این نهضت به سرانجام می رسد و موجب خرسندی آن شهید عزیز و سایر شهدا خواهد شد.
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به مهمترین ویژگی های مشترک حاج قاسم و مسئولان کشور گفت: مهمترین وجه مشترک حاج قاسم با مسئولان دولت مردمی و انقلابی؛ همین خستگی ناپذیری و اخلاصی است که اشاره شد.
حسینی توضیح داد: به عنوان مثال آیت الله دکتر رییسی رییس جمهوری کشورمان را ببینید که حتی در روزهای تعطیل به جای استراحت به استانها سفر می کند و از نزدیک با مردم نقاط مختلف گفتگو کرده و به حل مسایل می پردازد و شهید سلیمانی نیز همینگونه بود و ازنزدیک با مردم ارتباط سازنده و تاثیرگذاری داشت.
وی افزود: شهید سلیمانی به هیچ وجه بین خود ومردم فاصله نیانداخت و رییس دولت سیزدهم نیز همینگونه عمل می کند و چنین توصیه هایی را به وزرا و مسئولان کشور دارد تا با مردم ارتباط مستمر داشته باشند.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ما نیز در در سازمان حج و زیارت این رویکرد شهید سلیمانی و آیت الله رییسی را مدنظر داریم و با مردم ارتباط مستمری داریم که بر همین اساس روزهای چهارشنبه هر هفته را به ملاقات مردمی با متقاضیان قرار داده ایم تا از نزدیک و رودرو در جریان صحبت های آنها قرار بگیریم و به حل مسایل مرتبط با حوزه حج و زیارت بپردازیم .
حسینی در پایان تاکید کرد: ما نیز رویکرد و منش و روش سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی » را سرلوحه خود قرار می دهیم و مجدانه در جهت خدمتگزاری به مردم در تلاش خواهیم بود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.