پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور جمع زیادی از کارکنان سازمان حج و زیارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد؛

وداع با آلاله ای دیگر از سالهای دفاع مقدس؛ آیین تشییع شهید گمنام از سازمان حج و زیارت به محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وداع با آلاله ای دیگر از سالهای دفاع مقدس؛ آیین تشییع شهید گمنام از سازمان حج و زیارت به محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
آلاله ای دیگر از سالهای دفاع مقدس، شهید گمنام تازه تفحص شده عملیات والفجر مقدماتی منطقه فکه، امروز یکشنبه 18 دی ماه از مقابل سازمان حج و زیارت به محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشییع شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آیین تشییع با شکوه پیکر شهید گمنام سالهای دفاع مقدس امروز یکشنبه 18 دی ماه ساعت 9 صبح از محل سازمان حج وزیارت به سمت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این مراسم با شکوه جمع زیادی از مدیران و کارکنان سازمان حج وزیارت و مدیران و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مردم شهید پرور حضور یافتند و یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را گرامی داشتند.
این شهید گمنام سالهای دفاع مقدس که آرم وزارت کار و امور اجتماعی سابق روی لباس اش منقوش شده بود در میان شکوه و بدرقه مردم و مدیران و کارکنان هر دو سازمان مذکور تشییع شد.
همچنین مراسم وداع با این شهید گمنام سالهای دفاع مقدس شنبه ۱۷ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) در تقاطع خیابان آزادی ، خیابان بهبودی برگزار شد.
این آلاله خوشبوی سالهای دفاع مقدس در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به فیض شهادت نایل آمد.
این شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در میان مرثیه خوانی و مداحی و همچنین زمزمه های یاحسین(ع) بدرقه کنندگانش تشییع شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.