پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور ۵۶ کشور اسلامی در ضیافت شام وزارت حج و عمره عربستان/ استقبال ویژه مسئولان حج عربستان از رییس سازمان حج وزیارت و هیئت ایرانی

حضور ۵۶ کشور اسلامی در ضیافت شام وزارت حج و عمره عربستان/ استقبال ویژه مسئولان حج عربستان از رییس سازمان حج وزیارت و هیئت ایرانی
ضیافت شام وزارت حج و عمره عربستان با حضور مسئولان حج ۵۶ کشور اسلامی برگزار شد؛ در این ضیافت رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه مورد استقبال ویژه مسئولان حج و عمره عربستان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه روز شنبه ۱۷ دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان به این کشور سفر کرده اند.
رییس سازمان حج وزیارت و وزیر حج و عمره عربستان در فضایی کاملا صمیمانه تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ را به امضا رساندند و در خصوص نحوه انتقال زایران و سایر موضوعات مرتبط توافق کردند.
همچنین وزیر حج و عمره عربستان ضیافت شامی را با حضور مسئولان ۵۶ کشور اسلامی ترتیب داد که در این مراسم رییس سازمان حج وزیارت و هیئت ایرانی نیز مورد استقبال گرم و صمیمی مسئولان حج و عمره عربستان قرار گرفتند.
در این دیدار رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه با دکتر بیجاوی معاون وزارت حج و عمره عربستان و همچنین دکتر مشاط قائم مقام این وزارتخانه گفتگو و تبادل نظر کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.