پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تکذیب خبر فارس مبنی بر امضای تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ به صورت وبیناری/امضای تفاهمنامه حج تمتع سال جاری با حضور وزیر حج و عمره عربستان و رییس سازمان حج وزیارت در جده

تکذیب خبر فارس مبنی بر امضای تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ به صورت وبیناری/امضای تفاهمنامه حج تمتع سال جاری با حضور وزیر حج و عمره عربستان و رییس سازمان حج وزیارت در جده
خبر خبرگزاری فارس مبنی بر امضای تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ به صورت وبیناری تکذیب می شود چراکه این تفاهمنامه بعد از حضور دکتر حسینی رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه در عربستان و بین ایشان و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ خبرگزاری فارس در خبر مربوط به امضای تفاهمنامه حج تمتع میان رییس سازمان حج وزیارت و وزیر حج و عمره عربستان اشاره کرده است که وزارت حج و عمره عربستان جلسه رسمی به منظور وضعیت حج تمتع با مسؤولان ایرانی برگزار نکرده و تفاهم‌نامه اصلی به صورت وبیناری بین دو کشور مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
ضمنا جلسه وبیناری معاون حج و عمره و تنی چند از همکاران سازمان حج وزیارت با تنی چند از مسئولان وزارت حج و عمره سازمان روز یک شنبه سیزدهم آذرماه و به عنوان مذاکرات اولیه به منظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر حج 1402 (1444 قمری) و ارایه خدمات شایسته به حجاج کشورمان ، برگزار شد.
طرفین در مذاکرات وبیناری بر ضرورت تعامل درخصوص موضوعات مطرح شده جهت ارایه خدمات شایسته به ضیوف الرحمان که از کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند، تاکید کرده بودند و امضای تفاهمنامه به سفر رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه به عربستان و نشست با وزیر حج و عمره عربستان در دی ماه موکول شد .
بر همین اساس دکتر حسینی و هیئت همراه روز شنبه هفدهم دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان عازم این کشور شدند و تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ میان ایشان و وزیر محترم حج و عمره عربستان در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی بعد از بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط با حج تمتع سال جاری ،به امضا رسید.
ضمنا جزییات این تفاهمنامه بعد از بازگشت رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه به میهن اسلامی، اطلاع رسانی خواهد شد.
بنابراین ضمن تکذیب خبر منتشر شده توسط خبرگزاری فارس، تاکید میگردد که شایسته است این خبرگزاری اخبار مربوط به حج وزیارت را از منبع اصلی خود که همان روابط عمومی سازمان حج وزیارت می باشد دریافت و منتشر نماید.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.