پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه از عربستان به کشور

بازگشت رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه از عربستان به کشور
رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه که شنبه هفدهم دی ماه با دعوت وزارت حج و عمره عربستان و به منظور امضای تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ به این کشور سفر کرده بودند، شامگاه جمعه بیست و سوم دی ماه وارد کشور شدند و مورد استقبال تنی چند از مدیران سازمان حج و زیارت قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت شنبه هفته گذشته هفدهم دی ماه در راس هیئتی تهران را به مقصد عربستان ترک کرد تا تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲ را با وزیر حج و عمره عربستان به امضا برساند.
دکتر حسینی و هیئت همراه در حضور چند روزه خود در عربستان ضمن دیدار با وزیر حج و عمره عربستان و مسئولان وزارت حج و عمره این کشور ، تفاهمنامه حج سال جاری را به امضا رسانده و در خصوص شرایط و نحوه اعزام حجاج ایرانی گفتگو و تبادل نظر کردند.
وزیر حج و عمره عربستان نیز استقبال گرم و صمیمانه ای از رییس سازمان حج وزیارت کشور و هیئت همراه در میان مسئولان حج ۵۶ کشور اسلامی ، به عمل آورد و طرفین در خصوص موضوعات مرتبط با حج تمتع آتی گفتگو و رایزنی کردند .
دکتر حسینی رییس سازمان حج وزیارت و هیئت همراه شامگاه جمعه بیست و سوم دی ماه پس از چند روز گفتگو، رایزنی و انعقاد تفاهمنامه حج تمتع ۱۴۰۲،به کشور بازگشتند و در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال معاون عتبات سازمان حج وزیارت و مدیرکل حوزه روابط عمومی و ریاست قرار گرفتند .
قرار است جزییات این سفر طی روزهای آتی اطلاع رسانی شود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.